پنجشنبه 27 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با جهان: بازیگران بدحجاب نیستند، تماشاچیان بدحجابی کردند

به گزارش جهان، این اولین باری نیست که چنین جشنی اینگونه برگزار می‌شود و جامعه را نسبت به نوع پوشش بازیگران زن به موضع‌گیری وادار می‌کند. عدم توجه مسئولین مربوطه باعث شده تا چنین روندی ادامه پیدا کند و قشری که می‌بایست الگوی جامعه باشد، مبدل به ضد فرهنگ شود.

در همین خصوص با جهانگیر الماسی گفت‌وگو کردیم تا بپرسیم اینگونه رفتارها چه نسبتی با جامعه اسلامی دارد؟ و آیا قشر هنرمند این ضد فرهنگ را قبول دارد؟

وی در گفت‌وگو با "جهان"با ادبیاتی کنایه‌آمیز گفت: من فکر نمی‌کنم بازیگران سینمای ایران چه مرد و چه زن نسبت به اعتقادات مردم بی‌توجه و بی‌خبر باشند.

این استاد دنیای بازیگری ادامه داد: همچنین باز فکر نمی‌کنم که بازیگران سینمای ایران نسبت به قوانین اجتماعی و از آن‌چه که مقصود و مراد فعالیت آنان در سینما و تئاتر است آگاه نباشند و رسالت تاریخی خودشان را ایفا نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جهانگیر الماسی با بیان اینکه من جشن مذکور بازیگران را ندیده‌ام اما مطمئنم از آن‌چه به عنوان بدحجابی در آن نام برده می‌شود توسط هنرمندان نبوده، گفت: چون واقعیتش این است که بازیگران برای حضور در این عرصه در مراحل مختلف گرینشی گذشته‌اند تا به این‌جا رسیده‌اند!

الماسی همچنین باز با کنایه ادامه داد: این مراسم را موسسه آقای معلم برپا کرده که مجموعه تحت مدیریت ایشان مورد اعتماد نظام است.

وی در پایان گفت: احتمالا این تماشاگران حاضر در سالن بودند که با بدحجابی خود باعث وهن بازیگران شده‌اند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016