پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«بفرماييد شام ايراني» نيمه اول مهرماه توزيع مي‌گردد، فارس

خبرگزاری فارس: برنامه «بفرمایید شام ایرانی» به کارگردانی بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی موسسه سینما 24، با دریافت پروانه نمایش نیمه اول مهرماه توزیع می‌گردد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس به نقل از روابط عمومی پروژه، همانطور که مدیرکل جدید همکاری‌های سمعی و بصری و شبکه نمایش خانگی در مصاحبه اخیر خود اعلام نموده‌اند، پروانه نمایش این برنامه از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی صادر شده اما توزیع برنامه منوط به تایید نهایی جناب آقای شمقدری خواهد بود البته با توجه به مذاکرات انجام شده با ایشان به نظر می‌رسد اولین قسمت برنامه در نیمه اول مهرماه سالجاری در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌گردد.

روابط عمومی این پروژه تاکید کرد: در تولید این برنامه سعی نموده‌ایم تا کلیه موارد قانونی، شرعی و عرفی رعایت گردد چند مورد اصلاحی مورد نظر اداره کل نظارت و ارزشیابی نیز لحاظ شده است در مجموع برنامه از نظر ممیزی مشکل جدی نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روابط عمومی این برنامه در رابطه با مصاحبه و انتقاد بیژن بیرنگ (کارگردان) گفت: به هر صورت خالق هر اثر هنری علاقمند است اثرش دیده و قضاوت گردد و صحبت‌های اخیر آقای بیرنگ نیز نظر شخصی و بیشتر ناشی از خستگی تولید فشرده برنامه «بفرمایید شام ایرانی» بوده است . ضمن آنکه تاکید می‌گردد که اخبار و اظهارنظرهایی که صرفاً از سوی روابط عمومی این پروژه منتشر می‌گردد مورد تایید رسمی می‌باشد.

روابط عمومی پروژه در خاتمه خاطر نشان ساخت: تهیه‌کنندگان «بفرمایید شام ایرانی» معتقدند با سکوت و صبر اندک مشکلات باقی‌مانده نیز مرتفع می‌گردد هرچند که آقای شمقدری نیز انتظار می‌رود در روند صدور مجوز این برنامه تسریع نمایند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016