پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری فارس: صدا و سیما با تولید سریال‌های نامناسب اثر برنامه‌های مذهبی را خنثی می‌کند

صدا و سیما با تولید سریال‌های نامناسب اثر برنامه‌های مذهبی را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: صدا و سیما با ساخت برنامه‌های مختلف‌ و دعوت از کارشناسان دینی، در معرفی حجاب برتر اقداماتی را انجام داده است اما با پخش سریال‌های نامناسب، اثرات این برنامه‌ها را از بین می‌برد.

زهرا راستی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: صدا و سیما با ساخت برنامه‌ و دعوت از کارشناسان دینی در معرفی حجاب برتر اقداماتی را انجام داده است.

وی در ادامه افزود: در کنار ساخت این برنامه‌ها، متأسفانه صدا و سیما سریال‌ها و فیلم‌هایی پخش می‌کند که اثرات برنامه‌های مذهبی را از بین برده و مخاطب را دچار دوگانگی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




راستی گفت: بعضی از سریال و فیلم‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود، در حقیقت رفتارهای غیر دینی و اسلامی را ترویج می‌کند؛ تجمل‌گرایی و رفاه زدگی بیشترین پیام سریال‌های تلویزیونی است تا جایی که زندگی اسلامی و دینی که مورد رضایت خداوند است، محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما در برنامه‌های مختلف در خصوص ترویج و ارزش گذاری به چادر به خوبی عمل نکرده است و با اینکه زبان فیلم و هنر بیشتر تأثیرگذار است اما نتوانسته برای معرفی ارزش‌های اسلامی به خوبی عمل کند.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در سال‌های اخیر صدا و سیما برنامه‌های موفقی را در ارتباط با ازدواج جوانان تهیه نکرده است که بتواند روش‌های درست زندگی و انتخاب همسر را به آنها آموزش دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016