پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس راهور تهران: ۵۰۰ خودروي لايي‌كش توقیف شدند، ایسنا

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از توقيف بيش از 400 دستگاه خودروي متخلف در طرح تشديد برخورد با خودروهاي فاقد پلاك و پلاك مخدوشي خبر داد و گفت: در عين حال بيش از 500 دستگاه خودرو در طرح ضربتي برخورد با لايي‌كش‌ها و بيش از 350 دستگاه كاميون نيز در طرح ضربتي برخورد با تخلفات خودروهاي سنگين توقيف شده است.

سردار حسين رحيمي روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اينكه برابر اعلام قبلي طرح تشديد برخورد با خودروهاي فاقد پلاك از چند روز گذشته در تهران آغاز شده است گفت: در اين اساس با 43 دستگاه خودروي پلاك مخدوشي، 225 دستگاه پلاك ناخوانا، شش دستگاه پلاك غيرمجاز و گذرموقت منقضي شده، 128 دستگاه خودروي فاقد پلاك و يا انتقال دهنده پلاك به پشت شيشه و دو دستگاه خودرويي كه پلاك خود را دستكاري كرده بودند برخورد شده است.

وي با اشاره به اينكه اين خودروها بين 13 تا 20 هزار تومان اعمال قانون شدند گفت: در عين حال پس از انتقال اين خودروها به پاركينگ تعدادي از رانندگان متخلف براساس قانون به دادسراي راهور معرفي شدند.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به شناسايي نمايندگي‌هاي متخلفي كه نسبت به تحويل بدون پلاك خودرو به مالكان اقدام كرده‌اند تصريح كرد: اقدامات حقوقي براي برخورد با اين نمايندگي‌ها در تهران در دست انجام است و بزودي اين نمايندگي‌ها با حكم قضايي پلمپ مي‌شوند.

وي با اشاره به اجراي طرح برخورد با تخلفات شبانه در تهران گفت: در راستاي اجراي اين طرح از نهم مهرماه سال جاري تاكنون بيش از 350 دستگاه كاميون متخلف توقيف و حدود 2 هزار دستگاه كاميون متخلف كه اكثرا در شب‌ها تخلف داشتند اعمال قانون شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





رييس پليس راهور تهران با اشاره به اجراي طرح ضربتي برخورد با لايي‌كش‌ها در تهران به ايسنا گفت: با اجراي طرح ضربتي برخورد با خودروهاي لايي‌كش بيش از 500 دستگاه خودرو به دليل سرعت، سبقت، حركات مارپيچ و حركات نمايشي توقيف و حدود 5 هزار دستگاه نيز در اين طرح اعمال قانون شدند.

وي با تاكيد بر اينكه تهران شهر قانونمندي است گفت: قطعا پليس با تخلفات رانندگان متخلف كه امنيت معابر پايتخت را به خطر بيندازند به شدت برخورد مي‌كند و در اين خصوص هيچ گونه اغماضي نخواهيم داشت.

رييس پليس راهور تهران در خاتمه تصريح كرد: اجراي تمامي اين طرح‌ها با تقويت صورت گرفته همچنان ادامه مي‌يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016