پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست اداره کل ارشاد فارس: حامیان شبکه‌های ضد اخلاقی امروز تصویب کنندگان کاپیتالاسیون دیروز هستند، ایلنا

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه جلسه بررسی وضعیت رسانه‌های استان فارس گفت: حامیان شبکه‌های مبتذل و ضد اخلاقی امروز که بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند‌‌ همان تصویب کنندگان حق کاپیتالاسیون دیروز هستند.

محمد هادی فخرایی گفت: رسانه‌ها و سایت‌های غیر اخلاقی که امروز با حمایت خاندان‌های اشرافی و طاغو تی ایران در خارج از کشور هدایت می‌شوند قصدی جز ایجاد محدودیت ذهنی و روانی برای جوانان ما ندارند که این خود یکی از اهداف کاپیتالاسیون بود.

وی افزود: امروز باید صدای اعتراض و افشاگری ما مانند اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتالاسیون در روز ۴ آبان ماه ۱۳۴۳ به گوش برسد.

او گفت: فضای مجازی و همچنین رسانه‌های دیداری و شنیداری داخلی که امروز در اختیار افکار ناب اسلامی است و حرکت خود را از انقلاب گرفته است همزمان با سالروز کاپیتالاسیون شروع به افشاگری و اعتراض به این نوع شبکه‌ها کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فخرایی اضافه کرد: دوام رژیم شاه بستگی به حضور مستشاران آمریکایی در ایران داشت از این رو شاه حاضر به اعطای هر گونه امتیازی به آنان بود، به ویژه آنکه برای اجرای سریع اصلاحات اقتصادی و سیاسی مورد نظر کاخ سفید، زیر فشار آمریکا قرار داشت از این رو پیشنهاد تصویب کاپیتولاسیون که در اسفندماه سا ل ۱۳۴۰، از طرف سفارت آمریکا در تهران به دولت وقت ایران داده شد و در ۱۳ مهرماه ۱۳۴۲، بدون سر و صدا در کابینهٔ امیراسدالله علم مورد تصویب قرار داد و در مرداد سال ۱۳۴۳، نیز سنا آن را تصویب کرد.

او در این باره گفت: امروز را ه انتقال تفکر آمریکایی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران نیز رسانه‌های وابسته به آنهاست که متاسفانه خاندان‌های طاغوتی که دیروز راه را برای حضور این افراد در ایران هموار می‌کردند امروز راه را برای حضور رسانه‌های آن‌ها از خارج از کشور هموار می‌کنند.

وی اضافه کرد: دید کشور‌های غربی هجوم به فرهنگ و اعتقادات غنی این مرز بوم است و حمله‌های گسترده خود را از طریق رسانه‌های خود انجام می‌دهند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه پرچمداری افشاگری علیه آمریکا امروز بر روی دوش همه وبلاگ نویسان و پایگاه‌های اطلاع رسانی و جوانان مسلمان ایران است گفت: روز ۴ آبان ماه که مصادف است با اعتراض و افشاگری امام خمینی بر علیه پذیرش کاپیتالاسیون فرصت خوبی برای همه رسانه‌ها ی استان فارس است تا با حرکتی منسجم اهداف رسانه‌های معاند نظام را تبیین کنند.

فخرایی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: استان فارس با دارا بودن روزنامه‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مهمی که در اختیار دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد موج‌های ضد استکباری داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به حضور پایگاه‌های اطلاع رسانی و روزنامه‌های محلی فارس در جشنواره مطبوعات کشور افزود: با این پتانسیل قطعا امسال همچون سال‌های گذشته این استان توانمندی خود را در این رویداد مهم به نمایش می‌گذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016