چهارشنبه 18 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنسرت شجريان و ناظری و عليزاده و لطفی در استاديوم صدهزار نفری؟ پارس توريسم

پارس توريسم - محمد تاجيک : سه هنر مند مطرح موسيقی ايران درمصاحبه خود در هفته های اخير از برگزاری کنسرت مشترک با استاد شجريان استقبال کرده اند .

شهرام ناظری: از حضور آقای شجريان استقبال می کنيم

به گزارش پارس توريسم شهرام ناظری استاد موسيقی ايرانی در گفت وگويی با بهمن بابازاده در شماره روز سه شنبه روزنامه تماشا بااشاره به تشکيل گروه دوستی گفته :هدف اصلی گروه دوستی همين است اينکه بزرگانی را که مردم از آنها خاطره دارند دورهم جمع کند ،گروههای موفق قبل از انقلاب و گروه چاوش که از پرخاطره ترين گروههای همه دوره ها بوده اند ،در های گروه دوستی روی همه اين دوستان و بزرگان باز است . مااز حضور آقای شجريان و بقيه دوستان استقبال می کنيم .با افتخار وکمال ميل .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شوق زده شدن استاد عليزاده

در مصاحبه ديگری که حسين عليزاده استاد موسيقی ايرانی در گفت وگويی با هفته نامه آسمان انجام داده آقای عليزاده گفته :هرکاری که بتوانم برای جمع شدن دوستان در گروه موسيقی دوستی خواهم کرد.اصلا وقتی به اين موضوع فکر می کنم شوق زده می شوم .

منتظرم استاد شجريان از سفر برگردند

آقای عليزاده درادامه افزوده :چه خوب که بتوانيم در گروه روشتی در کنار آقای لطفی که جايگاه بزرگی در موسيقی ايران دارند قرار بگيريم .همچنين آقای شجريان که منتظرم از سفر برگردند .طرحی دارم که در صورت قبول اين دوستان ،آنها هم در کنار ما حضور داشته باشند .

همکاری عليزاده و شجريان و ناظری و لطفی در سال آينده؟

اين هنرمند مطرح موسيقی همچنين گفته : فکر کنم سال آينده آقای لطفی ، آقای شجريان ، آقای ناظری ، خود من و ديگر دوستان بتوانيم با هم همکاری داشته باشيم .

عاشق کنسرت دادن با شجريان وعليزاده هستم

استاد محمد رضا لطفی درتازه ترين مصاحبه خود با روزنامه اعتماد گفته :من عاشق اين هستم که با شجريان و عليزاده و ديگران که اين همه با آنان خاطره دارم کنسرت بدهم، اصلا همنشينی مداوم داشته باشم. ما خاطرات و درد و رنج های مشترک بسياری داشته ايم که همه اينها ما را به هم وصل کرده است، اما همانطور که گفتم زمينه عينی آن وجود ندارد و اين کار را ما به تنهايی نمی توانيم انجام دهيم.

دلتنگی هايی که بسيار عالی است

من و عليزاده امضاهای خودمان را داريم، اما هم اکنون ديگر در يک مکتب نيستيم، در حالی که من و شجريان امضاهای خودمان را داريم و در يک مکتب هم جای داريم، يعنی هنوز از موسيقی دستگاهی دفاع می کنيم. البته اينکه من می گويم به اين معنا نيست که من نمی توانم با عليزاده همکاری داشته باشم، چون اگر ما با هم معاشرت کنيم، روی هم تاثير متقابل می گذاريم همانطور که در گذشته داشته ايم. نگاه من و عليزاده و مشکاتيان در بسياری از قطعات به هم تنيده است. خاطرات و نگاه گذشته باعث می شود تا ما بتوانيم همچنان با يکديگر فعاليت داشته باشيم. برگزاری کنسرت در اهميت ثانويه است، ما بايد پاتوق هايی داشته باشيم که اول همديگر را ملاقات کنيم و دلمان برای هم تنگ شود. خوشبختانه امروز کمی دلتنگی به وجود آمده است که خودش بسيار عالی است و روزنامه نگاران و مطبوعات می توانند در اين زمينه نقش مهمی ايفا کنند. چون اصولانقش روزنامه ها وحدت بين هنرمندان و متفکران است. حداقل روزنامه هايی که دم خروس از جيبشان پيدا نيست و صادقانه رفتار می کنند. می خواهم بگويم ما با هم اختلاف نداريم ما فقط هر کدام به امضای خودمان رسيده ايم. حالامی شود کارهايمان را به تنهايی بکنيم و با شاگردانمان هم به صحنه برويم و در عين حال همکاری با يکديگر را نيز به عنوان يک ضرورت اجتماعی و ملی در نظر داشته باشيم.

کنسرت شجريان و ناظری وعليزاده و لطفی در استاديوم صدهزار نفری؟

استاد لطفی در ادامه گفته :بسيار واضح است که اگر امروز من به همراه شجريان، عليزاده و تنی چند از بچه های ديگر از اعضا عارف گرفته تا شيدا کنسرت بگذاريم بايد در سالن صد هزار نفری کنسرت بگذاريم. اين مگر اتفاق بدی است؟ فوق العاده است. اما بايد زمينه های آن را علاوه بر خودمان ديگران هم انجام دهند. ولی اگر در حد يک شعار باشد نمی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016