شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیش از ۶۰۰ زمین چمن در محلات تهران افتتاح شد، فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از افتتاح بیش از ۶۰۰ زمین چمن مصنوعی در محلات تهران خبر داد، گفت: تعداد زیادی از این فضاها در مناطق جنوب تهران است.

محمد حاج‌آقامیر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: در ابتدای سال ۸۹ شهرداری تهران سعی کرد اقداماتی در راستای توسعه ورزش همگانی انجام دهد.


آقامیر ادامه داد: بحث شادی، نشاط ، کارآمدی و فعال شدن جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است و شهرداری در حال حاضر توسعه ورزش همگانی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اضافه کرد: در حوزه ورزش برنامه‌هایمان را افزایش دادیم و توانستیم یک فرایند موثر را در تمامی محلات و لایحه‌های اجتماعی فراهم کنیم و براساس نظرسنجی صورت گرفته یک نمره قبولی در سال ۸۹ در بحث توسعه ورزش همگانی گرفتیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات فراموش شده در حوزه ورزش بحث تفریحات ورزشی بوده که شهرداری طی سال‌های اخیر به این موضوع توجه خاصی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آقامیر ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از سوی شهرداری از سال گذشته در بوستان رازی آغاز شد که امسال نیز در بوستان ولایت ادامه داشت که بر اساس آمار هر شب بیش از ۷۰ الی ۱۰۰ هزار نفر در برنامه‌هایی اشاره شده شرکت ‌کرده‌اند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ زمین چمن در محلات تهران افتتاح شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016