شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگروه ساماندهی صنوف سينمايی، جايگزين خانه سينما شد، ايلنا

سر و سامان دادن به امور جاری صنوف اعم از مشکلات معيشتی ،بيمه و خدمات رفاهی،پيگيری امنيت شغلی ،قانونمند سازی صنوف سينمايی ،توزيع بليت جشنواره فيلم فجر بين صنوف سينمايی از وظايف اين کار گروه ساماندهی است.


ايلنا: به دنبال انحلال خانه سينما از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار گروه ساماندهی صنوف سينمايی فعاليت خود را آغاز کرد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور سينمايی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظايف اين گروه طی نامه ای از سوی سيد محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ خواهد شد.

سر و سامان دادن به امور جاری صنوف، اعم از مشکلات معيشتی، بيمه و خدمات رفاهی از وظايف اين گروه است، همچنين مباحث ديگر از قبيل امنيت شغلی و روند قانونمند شدن صنوف و به تعبير ديگر انجام فعاليت های صنفی زير چتر قانون از مهم‌ترين اقداماتی است که توسط اين گروه به سرانجام خواهد رسيد.

بنابراين گزارش سهميه بليت جشنواره فيلم فجر نيز توسط گروه ساماندهی صنوف سينمايی به رؤسای صنوف واگذار خواهد شد و خزائی دبير جشنواره موظف شده مديريت سالن سينمای صنوف را نيز به اين گروه بسپارد و نسبت به تأمين سهميه بليط جشنواره و صنف اقدام کند.

اين گزارش می افزايد: در اولين جلسه ساماندهی صنوف سينمايی به اتفاق آراء، حسين زند باف به عنوان رئيس کار گروه انتخاب شد.

شايان ذکر است اسامی کامل اعضای گروه ساماندهی پس از ابلاغ رسمی وزير ارشاد مبنی بر آغاز فعاليت گروه ساماندهی توسط معاونت سينمايی ابلاغ خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016