چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه اندازی ۱۶ هزار سایت اینترنتی به منظور تبلیغ مصرف و ساخت مواد مخدر، مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از راه اندازی 16 هزار سایت اینترنتی به منظور تبلیغ مصرف و ساخت مواد مخدر از سوی دشمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام بهرامی در همایش دو روزه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ایام مبارک دهه فجر گفت: امام (ره) منشاء برکات زیادی در جهان، از جمله ایجاد جرات و جسارت در بین انسان ها و گشودن راه جدیدی در میان آنان شد.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی بیداری اسلامی است که امیدواریم با استمرار به اقتدار اسلامی بیانجامد.

بهرامی با اشاره به اینکه دین اسلام به قدرت تفکر در انسان توجه ویژه ای دارد، تصریح کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و راه اندازی جنگ نرم در صدد تضعیف پایه های دینی و گرفتن قدرت تفکر و تعقل در انسان ها هستند تا انسان ها در عرصه کار موجودی بی اثر و تنها باری بر دوش جامعه باشند.

به گفته رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، یکی از راه های از کار انداختن قوه عاقله و تفکر از سوی دشمنان، ترویج مواد مخدر است تا از طریق تخدیر عقل و فکر جوانان، آنان را به عناصری سست و بی خطر تبدیل کنند.

حجت الاسلام بهرامی یکی دیگر از اقدامات دشمنان را تضعیف پایه های دینی دانست و گفت: مقام معظم رهبری سیاست امروز دشمنان را سیاست آندلسی کردن ایران دانستند تا از طریق فساد ، بی بندوباری و مواد مخدر به هدف نهایی خود که همان سقوط نظاممان است، برسند اما به لطف الهی امروز شاهدیم که حضور جوانان ما در مراسم مذهبی و میل آنان به دین هرروز بیشتر می شود.

وی افزود: دشمنان همچنین با شیوع مواد مخدر در بین جوانان می خواهند حرکت علمی کشور را کند کرده و هزینه های کشور را در جهت ساخت اردوگاه و درمان معتادان افزایش دهند.

بهرامی یکی از نتایج اعتیاد را درگیرشدن خانواده معتاد به مشکلات و همچنین ترانزیت و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: سرنخ ترویج مواد مخدر به قدرت های شیطانی و بین المللی بر می گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حجت الاسلام بهرامی به اشاره به وجود 16 هزار سایت اینترنتی به منظور تبلیغ برای مصرف و ساخت مواد مخدر، اظهار داشت: امروز نفوذ اینترنت در خانواده ها و از طرفی ارزان و دسترس قرار داشتن مواد روانگردان در بین جوانان منجر می شود تا آنان به سوی اعتیاد کشیده شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش تمامی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر کار این پلیس را بسیار ارزشمند و مقدس دانست و گفت: امیدوارم در کشور شاهد حذف مواد مخدر باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016