چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ اینترنتی به خانواده‌ها، فارس

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از ارائه خدمات مشاوره اینترنتی به خانواده‌ها خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت در برخی از استان‌ها در حال اجراست و بزودی کشوری خواهد شد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به آسیب‌های اجتماعی نوین اظهار داشت: اینترنت، موبایل، تلفن، ماهواره در حال حاضر دارای بیشترین آسیب در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده هز دستگاه و تکنولوژی نیازمند به فرهنگ سازی است، افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگی در کشور باید با استفاده از امکانات موجود بتوانند فرهنگ‌سازی استفاده تکنولوژی را در کشور گسترش دهند.

نفریه ادامه داد: برخی از ناهنجاری‌هایی که امروز در کشور ما مشاهده می‌شود از عدم فرهنگ سازی در بخش تکنولوژی است بطوری که در حال حاضر باید فرهنگ سازی کاملی در استفاده اینترنت و ماهواره و حتی موبایل صورت گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی با اشاره به خدمات خط 148 در سطح کشور تاکید کرد: سالانه 500 هزار نفر با این خط به صورت رایگان تماس می‌گیرند و از خدمات مشاوره‌ای این خط بهره می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی از راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای به صورت اینترنتی در کشور خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت در برخی از استان‌ها در جال اجراست و به زودی کشوری خواهد شد.

نفریه بیان داشت: براساس آماری که از استانها به دست آمده بیشترین تماس‌ها در بخش مشاوره اینترنتی از سوی مردان بوده و این در حالی است که در بخش مشاوره 148 بیشتر تماس‌ها از سوی دختران و زنان بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016