شنبه 19 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معصومه ابتکار: بحران هویت جوانان با بگیر و ببند حل شدنی نیست

در حال حاضر بحث بحران هویت مطرح است و بایستی برای رفع آن کار کنیم قطعا بحران هویت با جبر و فشار و بگیر و بند حل شدنی نیست و تنها روش آن فرهنگی است.

ایلنا: ‌عضو شورای شهر تهران، باغ موزه دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای فعالیت فرهنگی دانست و گفت: این فضا در تثبیت هویت ملی ما بسیار تاثیرگذار است.

معصومه ابتکار در گفت‌و‌گو با ایلنا، در مورد باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تحمیلی ما با سایر جنگ‌های ملل متفاوت است، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری تهران در ساخت این باغ موزه تلاش بسیاری کرده است و موفق شده است تا فضای مناسبی برای به نمایش درآمدن هشت سال دفاع مقدس ایجاد کند.

وی ادامه داد:این باغ موزه نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز بی‌نظیر است و خوشحال هستیم که چنین فضایی برای نسلی که از نزدیک دفاع مقدس را ندیده‌اند،ایجاد شده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه از بعد نرم افزاری هنوز باغ موزه دچار ضعف است، گفت: هنوز فضا برای کار کردن در این باغ موزه وجود دارد و باید مدیریت شهری در ارائه کار بهتر از بعد فرهنگی در این باغ موزه تلاش کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابتکار ادامه داد: این باغ موزه باید برای نسل‌های آینده تصویر نسبتا جامعی را از دوران جنگ و اتقافاتی که در آن افتاده است ترسيم کند و با ارتباطی مناسب کاری کند تا جوانان حس مردم آن دوران را داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در تثبیت هویت ملی خیلی تاثیرگذار است، خاطر نشان کرد: هم اکنون بحث بحران هویت مطرح است و بایستی برای رفع آن کار کنیم قطعا بحران هویت با جبر و فشار و بگیر و بند حل شدنی نیست و تنها روش آن فرهنگی است و باید بصورت تدریجی باشد.

ابتکار باغ موزه دفاع مقدس را مکانی فرهنگی دانست که در این بحران هویت تاثیرگذار است و گفت: ‌ پیشنهاد من به مدیریت شهری این است که در باغ موزه امکان پرسش‌گری برای جوانان فراهم شود تا آن‌ها با طرح سوالات خود بیشتر با فضاي دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی تاکید کرد: ‌جوانان ما حق دارند نسبت به خیلی مسائلی که شبهه دارند، پرسش کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016