چهارشنبه 23 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از نیکی کریمی به عنوان فیلم ساز سلامت محور تقدیر می‌شود

ایلنا: منطقه هفت شهرداری تهران در هفته سلامت با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت (سالمندی و سلامت) ویژه برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، رمضان میر عباسی، شهردار منطقه هفت با اعلام مطلب فوق گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد سلامت سالمندان همچون نمایشگاه هفته سلامت، همایش‌های متنوع با محوریت سالمندان، اجرای تئاتر‌های خیابانی، مسابقه‌های متنوع ورزشی، نواختن زنگ سلامت در ۶ مدرسه منطقه، برگزاری جشنواره غذاهای سالم در حوزه بیماران خاص و تورهای تفریحی ویژه سالمندان برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: برپایی نمایش عروسکی، مسابقه، نقاشی طولی، همایش سالمندان، تقدیر از سالمندان نمونه و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌هایی بود که منطقه هفت نسبت به اجرای آن‌ها در هفته سلامت اقدام کرد ضمن اینکه این برنامه‌ها تا ۲۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه هفت، برپایی سینمای سلامت و رونمایی از کتاب سینما سلامت با حضور جمعی از کار‌شناسان و منتقدان و کارگردان‌های این حوزه را از ویژه برنامه‌های منطقه در هفته سلامت عنوان کرد و اذعان داشت: در این برنامه که روز پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه برگزار می‌شود از نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینما تقدیر می‌شود.

این مقام مسئول در شهرداری منطقه هفت اظهار داشت: در این آیین گرامیداشت فیلم سازان سلامت محور حضور خواهند داشت و از نیکی کریمی به عنوان فیلم ساز سلامت محور تقدیر و در پایان نیز از کتاب سینما سلامت رونمایی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016