چهارشنبه 23 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصادیق منجر به ممنوعیت از تحصیل باید اعلام شود

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: مصادیق منجر به ممنوعیت از تحصیل کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده‌اند باید اعلام شود.

ایلنا: عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مصادیق منجر به ممنوعیت از تحصیل کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده‌اند باید اعلام شود.

'نورالله حیدری دستنایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد اظهارات اخیر وزیر علوم مبنی بر ممنوعیت تحصیلی کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده و بعد از اتمام حجت رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تیرماه‌‌ همان سال همچنان به فتنه‌گری ادامه دادند، گفت: کسانی که وارد دانشگاه می‌شوند نباید سوء پیشینه و پرونده‌های متعددی داشته باشند، تا مشکلی پیش نیاید در این صورت با اعمال این اندازه محدودیت ایرادی بر اظهارات وزیر علوم وارد نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اینکه دایره محدودیت فرا‌تر از این نرود و به نوعی انگی بر فردی که سابقه محکومیتی ندارد زده نشود وزیر علوم باید در این زمینه توضیحات کاملتری را ارائه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حیدری دستنایی با تاکید بر لزوم مشخص شدن ویژگی‌های کسانی که به دلیل حضور در وقایع سال ۸۸ حق ورود به دانشگاه را ندارند، افزود: زیرا سابقه برخی از افرادی که درتجمعات فتنه سال ۸۸ شرکت کرده‌اند نشان می‌دهد که تحت تاثیر احساسات و حال و هوای جوانی دست به این اقدام زده‌اند. ازهمین رو رافت اسلامی شامل آن‌ها می‌شود.

این عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد امكان اعمال سلایق روسای دانشگاه‌ها در ممنوعیت از تحصیل این افراد گفت: اگر اجرای این کار با اعمال سلایق از طرف روسای دانشگاه‌ها همراه شود کمیسیون آموزش و تحقیقات وارد عمل می‌شود و این مسئله را مورد بررسی قرار مي دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016