جمعه 8 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس پليس پايتخت خبر داد:‌برخورد با توليدكنندگان، واردكنندگان و مصرف‌كنندگان غيرمجاز لباس

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از آغاز دور تازه طرح هاي برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان نواميس و بدپوششي در پايتخت خبر داد.

سردار حسين ساجدي‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي كه يكي از مهمترين شاخص‌هاي طرح امنيت محله محور در پايتخت است، در سال گذشته با قوت و قدرت اجرا شد كه منتج به دستگيري تعداد زيادي از مخلان نظم و امنيت عمومي شد.البته خوشبختانه با اقدامات موثر پليس تعداد اراذل و اوباش سطح يك نسبت به گذشته كمتر شده، بعضا اراذل و اوباش سطح سه و نوچه‌هاي آنان براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي‌كردند كه برخورد جدي با اين افراد صورت گرفته و در دور جديد اجراي اين طرح نيز برخورد لازم بعمل مي‌آيد.

وي با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي افزود: به نفع اينگونه افراد است كه رفتار خود را اصلاح كرده و دست از اعمال خلافكارانه بردارند در غير اين صورت با برخورد شديد پليس مواجه خواهند شد.

ساجدي‌نيا گفت: يكي ديگر از طرح‌هاي پليس برخورد با مزاحمان نواميس است كه يكي از دغدغه‌هاي اصلي پايتخت‌نشينان است و برخورد با اينگونه افراد بارها از سوي شهروندان از ما درخواست شده است.

وي خاطر نشان كرد: قانون و مردم انتظارشان از پليس برخورد با بي نظمي‌هاي اجتماعي و هنجارشكني تعداد قليلي است كه بدون توجه به ارزش‌ها و بنيان فرهنگي جامعه اقدام به اين كار مي‌كنند و وظيفه نيروي انتظامي ايجاب مي‌كند كه حافظ امنيت اخلاقي و اجتماعي شهروندان باشد.

رئيس پليس پايتخت رويكرد طرح برخورد با مزاحمان نواميس را پيشگيري از وقوع جرم، جلوگيري از رشد ناهنجاري‌هاي اجتماعي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان دانست و افزود: از ديگر طرح‌هاي در دست اجرا كه بارها مردم تهران خواستار اجراي آن شده‌اند برخورد با بدحجابي، بدپوششي و مانكن‌هاي البسه مبتذل است. البته اجراي اين طرح از چند سال گذشته در سطح شهر تهران آغاز شده است و دور جديد اجراي اين طرح نيز بنا به درخواست و مطالبه به حق مردم انجام مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





فرمانده انتظامي تهران بزرگ اضافه كرد: برخورد با بدپوششي در دو مبحث توليدكنندگان، واردكنندگان غيرمجاز لباس و مصرف‌كنندگان صورت مي‌پذيرد به طوري كه همزمان با آغاز طرح تمامي مراكز توليدي و توزيعي البسه در شهر تهران شناسايي شده و هشدارهاي لازم در اين باره به آنان داده مي‌شود و بديهي است درصورت عدم‌توجه به توصيه‌ها اين مراكز پلمپ خواهند شد.

وي گفت: بعد ديگر اين طرح شامل استقرار گشت‌هاي ثابت خودرويي امنيت اخلاقي در ميادين، مجتمع‌هاي تجاري و خيابان‌ها و نيز گشت‌هاي موتورسوار انتظامي و راهنمايي در بزرگراه‌هاي شهر تهران است كه در اين مورد با افرادي كه وضعيت پوشش نامناسب دارند و از مصاديق بدپوششي است، برخورد لازم صورت مي‌پذيرد.

ساجدي‌نيا ضمن تقدير و تشكر از همكاري هاي خوب شهروندان تهراني كه همواره حامي و همراه هميشگي فرزندان خودشان در پليس تهران هستند، خاطر نشان كرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل مي توانند مراتب را از طريق پليس 110 اطلاع دهند و مطمئن باشند كه ماموران پليس پايتخت با متخلفان بطور جدي برخورد مي‌كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016