چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری تبیلغات کالاهای خارجی آغاز شده است، گفت: در زمینه تبلیغات کالاهای خارجی شهرداری اجرا کننده است و شورای فرهنگی در این زمینه تصمیم گیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مجتبی عبدالهی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: استقرار 300 دستگاه تاکسی ون، 150 تاکسی در ستاد گمشدگان و بیش از 4 هزار و 200دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت مترو در روز 13 و 14 به صورت 24 ساعته و رایگان به زائرین خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: همچنین مناطق 21 گانه در پهنه‌های مختلف در اطراف حرم حضور دارند و منطقه یک نیز در جماران در حال فعالیت هستند.

عبداللهی با تأکید بر آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری گفت: دست‌فروشان در اطراف حرم جمع‌آوری می‌شوند.

وی از استقرار 6 ایستگاه فرهنگی در اطراف حرم خبر داد و گفت: شرکت شهر سالم نیز به صورت کامل حضور دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ساخت سوله‌ای در اطراف حرم خبر داد و گفت: بخشی از این سوله به عنوان بهداری است و بیش از 40 نفر کادر پزشکی در آن مستقرند.

وی با بیان اینکه 500 هزار بسته پذیرایی در بین زائران توزیع می‌شود، گفت: 110 هزار پرس غذا به میهمانانی که از شب قبل مستقر شده‌اند با همکاری نهادها توزیع می‌کنیم و امکان دارد تعداد پرس‌های غذاها افزایش یابد.

عبداللهی با بیان اینکه بیش از دو میلیون زائر در این مراسم شرکت می‌کنند گفت: آمادگی لازم برای انجام کار وجود دارد.

وی از ایجاد 1350 سرویس بهداشتی در اطراف حرم خبر داد و گفت: حدود 700 سرویس بهداشتی ظرف چند روز آینده آماده بهره‌برداری می‌شود و الباقی در آینده نزدیک آماده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نصب دو پرچم در اطراف حرم خبر داد و گفت: آبنما نیز در اطراف حرم نصب کرده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص لایحه‌ای که شهرداری به شورای شهر مبنی بر ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی ارسال کرده‌ است، گفت: لایحه‌ای در این زمینه به شورا ارائه کرده‌ایم. با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است مصمم هستیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه در این لایحه خواسته‌ایم تا تبلیغات کالاهای خارجی محدود شود، گفت: ممنوعیتی برای تبلیغات کالاهای صد در صد خارجی ایجاد می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه سطح تبلیغات در شهر کاهش یافته است، گفت: در این لایحه خواسته‌ایم عرشه پل‌ها با یک تخفیف 50 درصدی و حتی برای برخی موارد به صورت رایگان تبلیغات کالاهای داخلی را انجام دهند و همچنین افزایش تخفیفات برای تبلیغات کالاهای داخل را خواستار شدیم.

وی با بیان اینکه در موضوع تبلیغات کالاهای خارجی شهرداری‌ تصمیم‌گیری نمیکند گفت: سازمان زیباسازی کار اجرایی انجام می‌دهد، شورای فرهنگی وجود دارد که در این زمینه مصوبه را تصویب و به شهرداری ابلاغ می‌کند.

عبداللهی گفت: حرکت‌های خوبی صورت گرفته و کنترل‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در شورای فرهنگی وزارت ارشاد، وزارت بازرگانی و برخی نهادها عضو هستند گفت: شهرداری در این زمینه اجرا کننده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه جمع‌آوری تبلیغات کالاهای خارجی را آغاز کرده‌ایم گفت: لایحه ممنوعیت را دو تا سه هفته پیش در 4 تا 5 بند در جهت کمک به تولید داخل به شورای شهر داده‌ایم در صورت تصویب به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

عبداللهی در خصوص تبلیغات کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهرداری گفت: تبلیغات محدود شده و در پی ارائه کالاهای داخلی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه میزان تبلیغات کالاهای خارجی جمع‌آوری شده است، گفت: میزان آن زیاد بوده اما آمار ندارم به زودی این آمار را ارائه خواهم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اعلام شده تب کنگو به تهران رسیده چه اقداماتی در زمینه توزیع گوشت در فروشگاه‌های وابسته به شهرداری کرده‌اید گفت: در ارتباط با مواد پروتئینی در چارچوب قانونی وزارت بهداشت عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه لایحه افزایش قیمت قبور سال گذشته به شورای شهر ارائه شده است گفت: مبنایی بر افزایش نرخ‌ها نداریم و مثل روال قبل عمل می‌کنیم .

عبداللهی درباره مرکز پذیرش جدید بهشت زهرا (عروجیان) گفت: بعد از برگزاری مراسم سالگرد به صورت آزمایشی کار را آغاز می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اعلام شده قبرهای 5 و 10 طبقه ساخته می‌شود، گفت: اینطور نیست و قبرها یک طبقه ، دو طبقه و سه طبقه هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016