پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساعات كاري همه كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي8 صبح الي 14:30 تعيين شد

ایلنا - معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ساعات کار کارکنان همه دستگاههای اجرایی مستقر در کلانشهر تهران را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاري ايلنا يه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به نتایج مثبت حاصله از اعمال سیاست‌های کاهش تردد وسایط نقلیه و به تبع آن کاهش آلودگی هوای تهران و تدام این رویه در جهت تضمین بهداشت و سلامتی شهروندان ساکن در کلانشهر تهران ساعات کار کارکنان همه دستگاههای اجرایی مستقر در کلانشهر تهران تا اطلاع‌ ثانوی با رعایت نکات زیر از ساعت 8 صبح تا 14:30 تعیین می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فروزنده در این بخشنامه تأکید کرده است حتی‌الامکان در ساعات کاری تعیین شده، از برگزاری همایش ها و جلسات غیرضرور به منظور اجرای مأموریت‌های محوله و پاسخگویی به امور ارباب رجوع، جلوگیری شود.

همچنین امور اجرایی از طریق پیش خوان هر دستگاه و خدمات الکترونیک بدون وقفه به مردم و ارباب رجوع با سرعت و دقت ارائه شود.

فروزنده تاکید کرد، مشاغل و فعالیت‌های قابل دور کاری، ترجیحاً دورکار شوند و دستگاهها موظفند به تعهد خود درخصوص دورکاری اقدام و نتیجه را به این معاونت گزارش کنند.

در این بخشنامه همچنین آمده است با توجه به کاهش ساعات کاری روزانه و فقدان توجیه ارائه وعده غذا، توزیع و ارائه غذای روزانه ممنوع می باشد.
ساعات کار روزانه کارکنان بانکها، مراکز نظامی و انتظامی همچنین مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی و نیز خدماتی که به صورت نوبتی و شیفتی انجام می‌پذیرد، وفق مقررات مربوطه خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016