شنبه 7 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون شهردار تهران: اميدوارم در طرح جداسازي ري از تهران تجديدنظر شود

معاون شهردار تهران: اميدوارم در طرح جداسازي ري از تهران تجديدنظر شود

معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهري شهردار تهران، گفت: اميدوارم طرح جداسازي ري از تهران پس از بررسي و كارشناسي مجدد، مورد تجديدنظر قرار گيرد.

سيد مناف هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در واكنش به طرح جداسازي ري از تهران، اظهار كرد: تجربه جهاني نشان مي‌دهد كه كلانشهرها در صورتي مي‌توانند خدمات خود را عادلانه و مساوي توزيع كنند كه از يكپارچگي برخوردار باشند.

وي ادامه داد: هر چه اين يكپارچگي به هر دليل حتي اشكال قانوني، از بين برود، در نتيجه خدمات و سرويس‌ها در مناطق محروم و حواشي شهر كاهش مي‌يابد.

هاشمي با بيان اينكه اغلب كلان شهرهاي دنيا از جداسازي و تفكيك مديريتي نقاط مختلف خودداري مي‌كنند، اظهار كرد: جداسازي نقاط مختلف يك شهر منجر به تفاوت در نوع خدمات ارائه شده مي‌شود، در حالي كه در اغلب كلانشهرها تلاش مي‌شود در قالب يك مديريت يكپارچه خدمات يكسان توزيع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهري شهردار تهران با بيان اينكه از چارچوب‌هاي قانوني تصميم دولت مبني بر جداسازي ري از تهران، چندان اطلاع ندارم، در عين حال ابراز اميدواري كرد كه با انجام كار كارشناسي دوباره، اين طرح مورد تجديدنظرقرار ‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: حتي اگر به هر دليلي طرح جداسازي ري از تهران اجرا شود، بايد كارهاي كارشناسي بيشتري در ارتباط با ساختارهاي لازم در اجراي اين طرح انجام گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016