شنبه 28 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرقت از منزل سرشناس ترین جراح و خیر تبریزی

تبریزنیوز: منزل شخصی دکتر جلیل شرابیانلو ، جراح و متخصص اورتوپدی و از سرشناس ترین خیرین تبریزی مورد سرقت قرار گرفت.

دکتر جلیل شرابیانلو در گفتگو با سرویس اجتماعی تبریز نیوز ، در تشریح نحوه سرقت از منزل خود گفت : وقتی از جلسه انجمن خیریه ی نوبر تبریز به خانه برگشتم در منزل تنها بودم که دو نفر در ساعات حوالی افطار روز 26 مرداد 1391 ، مهمان ناخوانده من شدند و روی همان مبلی که شما نشسته اید نشستند و بدون آنکه صورت خود را پوشانده یا از دستکش استفاده کنند و فقط چراغ قوه در دست داشتند از من پول و طلا خواسته و به جستجو از کیف و کمد ها پرداختند.

این جراح خیرخواه تبریزی که در طی گفتگوی کوتاه هرگز از کلمه سارق استفاده نکرده و آنان را میهمان ناخوانده خواند افزود: دو نفر ناگهان وارد منزل شدند و از طریق تلفن همراه خود با فرد یا افراد دیگری که در بیرون از منزل بودند تماس گرفته و می گویند وجه نقد و طلا در خانه نیست و دستور می گیرند که اگر فرش نفیس باشد جمع کنند . بالاخره موفق می شوند دو قطعه فرش را با خود برده و بدون آنکه آسیبی به من برسانند از منزل خارج می شوند.

گفتنی است؛ برخی از همسایگانی که متوجه سرقت شده اند با پلیس تبریز تماس گرفته و کارشناسان ضد سرقت بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات تخصصی خود را آغاز می نمایند.

خاطرنشان می سازد ؛ این جراح خیرخواه تبریزی بارها بیمارانی را که از توان مالی برخوردار نبوده آنان را به رایگان درمان یا مورد عمل های جراحی قرار داده و در بسیاری از موارد نیز هزینه های جانبی را نیز پرداخته کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دکتر جلیل شرابیانلو ، از اعضا گروهی در تبریز است که خانواده های فعالان سیاسی ، فرهنگی و روزنامه نگارانی را که دچار آسیب هایی نظیر بازداشت و حبس می شوند مورد حمایت همه جانبه قرار می دهند.

خبر سرقت و نگرانی از سلامت جسمی و روحی این جراح تبریزی در کوتاه ترین زمان در سطح شهر ، دوستان و بیماران پیچیده و تلفن همراه و منزل وی لحظه ای آرام و قرار نداشته اما تصویر پیوستی نشان از سلامت کامل وی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016