چهارشنبه 29 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای اولین بار پلیس زندان زنان آغاز به کار کرد

تهران- مراسم دانش آموختگی نیرو های دوره اول پلیس زندان زنان سازمان زندانها در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد که قرار است به زندان های زنان سراسر کشور اعزام شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، این افراد با درجه پاسیاری که دوره های آموزشی لازم را در این دانشگاه گذرانده اند، با معرفی به یگان حفاظت سازمان زندان ها، به زندان های زنان سراسر کشور اعزام و مشغول به خدمت می شوند.

در مراسم دانش آموختگی پس از ادای سوگند فراگیران دوره اول، دکتر ˈشایگانˈ رییس مجتمع کوثر دانشگاه علوم انتظامی گزارشی از عملکرد دوره آموزشی فراگیران پاسیار سازمان زندانها ارایه کرد.

وی گفت در طی مدت آموزشی شش ماهه این نیروها با شرکت در دوره های آموزشی عمومی و تخصصی و همچنین ماموریت های سازمان زندانها آشنا شدند.

دکتر شایگان افزود آموزشهایی مانند بازرسی های بدنی، اعزام و بدرقه، شرکت در دوره های کارورزی در زندان زنان از جمله آموزشهایی بود که به این نیروها ارایه شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام عباسپور رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه سخنانی در خصوص زندگی و جایگاه حضرت معصومه (س) و حساسیت کار نیروهای پلیس زندان مطالبی بیان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سپس سرهنگ شفیعی جانشین فرماندهی یگان حفاظت سازمان زندانها ماموریتها و وظایف سازمان زندانها، نیاز و ضرورت حضور نیروهای پلیس زندان زنان سخنانی ایراد کرد و بر دقت لازم و توجه به رعایت دستور العمل ها به ویژه نکات مهم در امر اعزام و بدرقه و استفاده از آموزش های ارایه شده تاکید کرد.

وی افزود: این نیروها پس از یک دوره کارورزی پنج روزه در تهران و البرز به استان های محل خدمت اعزام می شوند.

در پایان مراسم فراگیران برتر، لوح تقدیر ، جوایز و اعطای درجه مورد تقدیر قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016