پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس پليس پيشگيري ناجا: سيستم جامع پليس پيشگيري ناجا در دست تدوين است، ایسنا

رييس پليس پيشگيري ناجا از تهيه سيستم جامع پليس پيشگيري با هدف ارتقاي روش‌هاي پيشگيري در آينده خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار بهرام نوروزي در همايش روساي کلانتري‌ها و فرماندهان پاسگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي با اعلام خبر تدوين سيستم جامع پليس پيشگيري گفت: اين سيستم با هدف ارتقاي روش‌هاي پيشگيري تهيه مي‌شود و مبالغ زيادي در زمينه تهيه اين سيستم هزينه شده و اطلاعات جامعي در اين سيستم جمع‌آوري مي‌شود.

رييس پليس پيشگيري ناجا ادامه داد: در زمينه عملکرد امور قضايي ناجا نيز تحقيقاتي صورت گرفته که در اين راستا نيازمند همراهي و هماهنگي بيشتر هستيم.

وي ارجاع به مرکز مشاوره ناجا را از افتخارات نيروي انتظامي برشمرد و گفت: در سال ‌جاري در زمينه ارجاع به مشاوره رشد خوبي داشته‌ايم و يک هزار مورد نسبت به سال گذشته افزايش مراجعه داشتيم.

به گفته نوروزي، تعامل و مديريت در زمينه فعاليت کلانتري‌ها عنصر مهمي است که به صورت کشوري دنبال مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، رييس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي در حوزه عقيدتي گفت: در اين راستا نشست‌هاي متعددي با اساتيد برجسته حوزه علميه قم صورت گرفته که حاصل اين نشست‌ها نتايج پژوهشي متعددي است.

به گفته نوروزي اجر معنوي يکي از مهمترين مسائلي است که بايد به صورت گسترده بر روي آن سرمايه‌گذاري شود.

وي با بيان اينكه تخصص مشاوره‌اي پليس به‌عنوان راهنماي جامعه و مجري قانون موجب افزايش اعتماد عمومي به پليس مي‌شود، بر ضرورت برنامه‌ريزي براي اجراي صحيح پيشگيري فرهنگي و اجتماعي و جلب اعتماد مردمي تاکيد کرد و گفت: اعتماد مردم پشتوانه اقتدار و عزت ناجاست و محور توسعه سازمان محسوب مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016