شنبه 30 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محيط زيست: بنزين استاندارد است، هوا ناسالم است

فرارو - رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: خودروسازان بهتر است به جای آنکه بهانه‌گيری کنند و بگويند که عملکرد سازمان‌های ديگر ضعيف است، تکاليف خود را انجام دهند.

مهندس محمد جواد محمدی‌زاده در حاشيه مراسم افتتاحيه طرح ملی معاينه فنی موتورخانه‌ها افزود: قبول نداريم که عملکرد وزارت نفت در توليد سوخت استاندارد ضعيف بوده است و سوخت توليد شده قطعا استاندارد بوده و هيچ‌گونه مشکلی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين در خصوص اين گفته خودروسازان که "سوخت توليد شده حاوی ۳۵ درصد متانول بوده و عوارض خطرناکی دارد"، اظهار کرد: سوخت مطابق با استاندارد يورو ۴ که توسط وزارت نفت توليد شده، تمام ملاک‌ها و شاخص‌های مد نظر ما را داشته و غير از آن نيست.

هوای امروز تهران ناسالم است
رييس سازمان حفاظت محيط زيست در خصوص اجرای طرح زوج و فرد نيز اظهار کرد: از آنجا که هوای تهران امروز در مرحله "ناسالم" قرار داشته و به شرايط "اضطرار" و "هشدار" نرسيده‌ايم، کارگروه کاهش آلودگی هوا تصميم گرفت که طرح زوج و فرد از امروز اجرا نشود.

محمدی‌زاده ادامه داد: همچنين طبق گزارش هواشناسی، امروز شاهد ناپايداری و کاهش آلايندگی هوای تهران هستيم.

وی خاطرنشان کرد: طبق ۲۴ پيشنهادی که سازمان محيط زيست به استان‌ها برای اعلام طرح زوج و فرد داده، بيمارستان‌ها بايد بر اساس شاخص‌های مورد نظر مانند تعداد مراجعه به بيمارستان‌ها، برای تمديد طرح زوج و فرد اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016