شنبه 4 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوی تیم ملی در اسپانیا، بازی با یک تیم مطرح اروپایی در دبی، مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از برپایی اردوی این تیم در ایالت باسک اسپانیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی شب گذشته در گفتگویی اعلام کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان برای برپایی اردویی آماده سازی به ایالت باسک اسپانیا سفر خواهد کرد و در آنجا دیداری تدارکاتی را با تیم منتخب این ایالت برگزار می کند.

وی همچنین از احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه دیگر در اسپانیا خبر داد و تاکید کرد که زمان دقیق برپایی این اردو و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: پس از برپایی اردوی اسپانیا که به احتمال زیاد اوایل سال جدید میلادی خواهد بود، راهی دبی می شویم تا با یکی از تیم‌های مطرح اروپایی که برای برپایی اردوی آماده سازی خود به امارات سفر می کند، دیداری تدارکاتی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: به درخواست فدراسیون فوتبال عمان برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه این کشور که طی روزهای 17 تا 19 دسامبر(27 تا 29 آذر) برگزار می شود، به این کشور سفر می کنیم، البته بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال عمان در این تورنمنت نمایندگان چهار قاره جهان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین براساس توافقات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال چین، دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار خواهیم کرد. دیدار رفت روز 9 ژانویه (20 دی) در تهران و دیدار برگشت 5 روز زودتر از دیدارمان با تیم کره شمالی (16خرداد 88 در پیونگ یانگ) به میزبانی چین برگزار می شود.

دایی در پایان اظهار داشت: فهرست نفرات منتخب برای دیدار با تیم ملی امارات، روز 21 آبانماه اعلام می شود تا با قدرت در آن دیدار که روز 29 آبان‌ماه در امارات برگزار می شود، به میدان برویم.





















Copyright: gooya.com 2016