یکشنبه 26 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميته انضباطى ببخشد دايى هم ميبخشد اما... احتمال محروميت نيکبخت براى بازى با پيکان، توپ ورزشي

بازى با پيکان براى پرسپوليس بسيار سرنوشتساز است. شکست در اين بازى ميتواند حوادث بسيارى را رقم بزند. در اين شرايط صحبت از محروميت نيکبخت واحدى بسيار جدى شده است.

روز گذشته يکى از مقامهاى باشگاه عنوان ميکرد، پس از رايزنيهاى صورت گرفته در خوشبينانهترين حالت به نظر ميرسد که نيکبختواحدى را حداقل براى بازى با پيکان در اختيار نداشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گفته ميشود مصطفوى در ارتباطى که با کفاشيان داشته است، ضمن تلاش براى تبرئه نيکبختواحدى تلاش کرده در صورت امکان رويه را از محروميت به جريمه نقدى تغيير دهد و در صورت اعمال محروميت، باعث تعليق آن شود.

و اما در همين ارتباط شنيده ميشود، على دايى هم اعلام کرده چنان که تقصيرکار نبودن نيکبختواحدى براى کميته انضباطى احراز شود و اين کميته حکم بر بيگناهى نيکبخت بدهد او هم نيکبخت را ميبخشد و امکان بازگشت او به تيمملى فراهم ميشود.





















Copyright: gooya.com 2016