سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تركيب تيم ملي در بازی با امارات، خبرگزاری فوتبال ايران

تيم ملي فوتبال ايران چهارشنبه شب در ادامه رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010 در شهر دبي مقابل امارات قرار مي گيرد.

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران علي دايي در بازي چهارشنبه شب تيمش را با تركيب 2-4-4 به ميدان مي فرستد.در اين تركيب سيد مهدي رحمتي درون دروازه قرار مي گيرد. كعبي و ستار زارع در دو سمت خط دفاع بازي مي كند و قرباني به همراهي سيد جلال حسيني زوج مياني خط دفاع را شكل مي گيرد.

خط هافبك تيم دايي به صورت لوزي در خط مياني شكل مي گيرد. جواد نكونام هافبك دفاعي خواهد بود ،‌مهدوي كيا و شجاعي در دو سمت خط مياني قرار مي گيرند و كريم باقري به عنوان هافبك هجومي بازي مي كند. غلامرضا رضايي و هاشميان زوج خط حمله تيم ملي را در اين بازي شكل مي دهند. معدنچي و ‌خطيبي ديگر بازيكناني هستند كه براي حضور در اين بازي شانس زيادي خواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016