یکشنبه 26 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريدار تيم فوتبال پيام را از مشهد فراری دادند!، ايسنا

چهارشنبه هفته گذشته مراحل انتقال امتياز باشگاه پيام به شخص حقيقي به نام "احمد كياني" مراحل پاياني خود را مي‌گذراند و حتي قرار شد روز پنج‌شنبه قرارداد نهايي آن به امضا برسد اما، اين فرد به طور ناگهاني مشهد را ترك كرد.

احمد كياني خريدار باشگاه پيام در اين‌باره به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، گفت: روز پنج‌شنبه ابتدا از طريق تلفن تهديد شده و فرد ناشناسي من را از خريدن باشگاه پيام برحذر داشت ولي اين موضو ع را جدي نگرفتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: بعد از اين موضوع و در حالي كه مي‌خواستم براي انجام مراحل انتقال باشگاه پيام هتل خود را ترك كنم، دو نفر با كارت مامور انتظامي به درب اتاقي كه من و همسرم در آن حضور داشتيم، مراجعه كرده و از من خواستند مداركي نشان دهم تا مشخص شود كه اين خانم همسرم است.


وي تصريح كرد: واقعا چنين حرفي خيلي برايم سنگين است و در تمام عمرم كسي با من چنين برخوردي نكرده است و اين برخورد ناراحتي شديد همسرم را هم به همراه داشت.


كياني ادامه داد: اين كار را توهين بسيار زشت به خودم تلقي مي‌كنم و براي همين تصميم گرفتم در مشهد نمانم.


وي خاطرنشان كرد: عمري سالم زندگي كردم و واقعا متاسفم كه بايد در شهر امام رضا(ع) چنين برخوردي با من بشود، برخوردي كه براي من و خانواده‌ام بسيار سنگين تمام شد.


كياني تاكيد كرد: خيلي ناراحت و دل چركينم و جواب تلاش من براي ورزش و نجات باشگاه پيام اين نبود. مهمان نوازي خوب از من در مشهد صورت نگرفت چرا كه ابتدا تهديد شدم و سپس چنين برخورد زننده‌اي با من صورت گرفت.


وي با بيان اين كه جو سالم و ورزشي در اين رابطه مشاهده نكرده‌ام، گفت: به علت ارادتي كه به دوستانم در مشهد داشتم، مي‌خواستم پيام را بخرم و معتقدم كه مي‌شود اين تيم را نجات داد و كاري كرد كه از بين نرود.


كياني خاطرنشان كرد: كسي را در اين رابطه متهم نمي‌كنم و اصلا نمي‌دانم كه اين قضايا از كجا آب مي‌خورد ولي نمي‌توانم آن را براي خود هضم كنم. اگر به صورت رسمي عذرخواهي شده و معلوم شود كه چرا چنين قضايايي براي من به وجود آمده است، حاضرم دوباره در خصوص خريد باشگاه پيام وارد مذاكره شوم.


وي با تاكيد بر اين مطلب كه "آماده‌ام كه برگردم" به ايسنا گفت: براي بازگشت من به مشهد و آغاز مذاكره براي خريد باشگاه پيام شرايط فوق بايد عملي شود.





















Copyright: gooya.com 2016