سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شماره ۶ و بازوبند کاپيتانی به کريم باقری رسيد، نکونام با شماره ۲۴، مهر

جواد نکونام هافبک تيم ملی فوتبال کشورمان پيراهن شماره ۶ تيم ملی را به کريم باقری سپرد و در ديدار با امارات پيراهن شماره ۲۴ را بر تن می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، پس از بحث های اخير در مورد بازگشت کريم باقری به تيم ملی و پوشيدن مجدد پيراهن شماره ۶ توسط اين بازيکن، بحث هايی در مورد ناراحتی نکونام که علاقه خاصی به شماره ۶ ديدار مطرح شد اما اين بازيکن با تجربه ايران عصر امروز در حرکتی قابل تقدير اين پيراهن را به باقری اهدا کرد و خود در مسابقه با امارات پيراهن شماره ۲۴ را می پوشيد.

از سوی ديگر پس از نشست امروز کادرفنی تصميم گرفته شد در بازی فردای ايران برابر امارات کريم باقری بازوبند کاپيتانی را بر بازو ببندد و مهدی مهدوی کيا هم کاپيتان دوم تيم ملی باشد.

البته مهدوی کيا چند روز گذشته در گفتگوهای خود اعلام کرده بود با بازگشت باقری به تيم ملی با افتخار بازوبند کاپيتانی تيم ملی را به وی اهدا می کند.

ديدار تيم های فوتبل امارات و ايران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی ساعت ۴۵/۱۸ فردا در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016