سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي: تيم ملي فوتبال ايران با پيروزي، امارات را ترک مي کند، ایران اسپورت نت

تهران IranSport.Net - علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: با پيروزي مقابل تيم ملي فوتبال امارات عربي متحده،‌ اين کشور را ترک خواهيم کرد. ملي پوشان ايراني در شرايط مطلوبي قرار دارند به طوريکه آماده رويارويي با تيم ملي فوتبال امارات عربي متحده هستند. وي در خصوص شناخت از تيم ملي فوتبال امارات اظهار داشت: تغييراتي در کادر رهبري و بازيکنان اين تيم به وجود آمده که اين موضوع باعث شده شناخت کامل و دقيقي از اين تيم نداشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايي تصريح کرد: به تازگي دو بازيکن خارجي به ترکيب تيم ملي فوتبال امارات ملحق شده اند تا اين تيم را در مرحله مقدماتي جام جهاني همراهي کنند.

ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و امارات عربي متحده در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي روز چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه "آل مکتوم" شهر دوبي برگزار خواهد شد.

چهار بازيکن ايراني شاغل در باشگاههاي اروپايي "مهدي مهدوي کيا"، "وحيد هاشميان"، "جواد نکونام" و "مسعود شجاعي"، امروز به اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ايران در امارات ملحق مي شوند.

دايى: بازيكنان ما تجربه دارند و اسير جنگ روانى امارات نمي شوند

على دايى سرمربى تيم ملى كشورمان طى اظهارنظرى گفت: خوشبختانه وضعيت خوبى داريم و بچه ها با انگيزه و شادابى خاصى تمرين مى كنند. خوشحالم كه در حال حاضر هيچ بازيكن مصدومى در تيم ملى وجود ندارد و تمامى بازيكنان به طور جدى پا به توپ هستند و تمرين مى كنند. بدون شك با اضافه شدن لژيونرهاى تيم ملى نيز قدرت ما بيشتر شده و شرايط بهترى پيدا مى كنيم. وى افزود: بازيكنان تيم ملى آنقدر تجربه پيدا كرده اند كه درگير جو ورزشگاههاى كشورهاى عربى نشوند و خود را وارد جنگ روانى با اماراتى ها نكنند. دايى يادآور شد: تيم ملى امارات، آماده و خوب است و به دليل اينكه چيزى براى از دست دادن ندارد، مقابل تيم ملى ايران با تمام وجود بازى خواهد كرد.





















Copyright: gooya.com 2016