جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: فوتسال از فوتبال جدا خواهد شد، ايرنا

رييس فدراسيون فوتبال از تنظيم آيين نامه ای جديد برای تفکيک کردن رشته فوتسال از فوتبال خبر داد.

"علی کفاشيان" با حضور در غرفه ايرنا در پانزدهمين نمايشگاه بين المللی مطبوعات و خبرگزاريها گفت: بايد برای جدا کردن اين دو رشته برنامه ريزی کنيم.
وی در خصوص وضعيت سرمربی تيم ملی فوتسال افزود: ‌منتظر برنامه های کميته فوتسال هستيم تا آنها در برنامه های خود سرمربی تيم را به ما معرفی کنند که تا به امروز اين برنامه به ما تحويل داده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد مشکلات مالی فدراسيون اظهار داشت: متاسفانه فدراسيون فوتبال همچنان از لحاظ مالی در شرايط بدی قرار دارد.
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: هم اکنون نتوانسته ايم برای تيم ملی اسپانسر (حمايت کننده مالی) پيدا کنيم و اميدوارم با پيدا کردن اسپانسر وضعيت مالی فدراسيون بهبود پيدا کند.
کفاشيان تصريح کرد: بحث حق پخش تلويزيونی نيز به اتمام رسيده و تمام مراحل برای عملی کردن اين مورد سپری شده است.
کفاشيان لطمه مالی به فدراسيون برای واگذار کردن تبليغات دور زمين به صدا و سيما را رد کرد و اظهار داشت: برخلاف گفته های اخير واگذاری تبليغات به صدا و سيما به فدراسيون لطمه مالی وارد نخواهد کرد بلکه اين کار به نفع ما هم خواهد بود.
وی در خصوص تغييرات ايجاد شده در کميته جوانان نيز گفت: احساس کرديم "مسعود معينی" نمی تواند با گروه های مربوطه در فدراسيون برای انجام کارهای کميته رابطه خوبی برقرار کند و به همين دليل او را از سمتش کنار گذاشتيم.
وی افزود: به عقيده من "فريدون معينی" فرد مناسبی برای رياست کميته جوانان است و مطمئن هستم او می تواند در کار خود موفق عمل کند.
رئيس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: کنار گذاشتن مسعود معينی از کميته جوانان به معنای جدايی او از فدراسيون نيست بلکه حتما از وجود ايشان در جايی مناسب استفاده خواهيم کرد.
وی با اشاره به ايرانی بودن سرمربی جديد تيم ملی جوانان گفت: به طور حتم سرمربی جديد تيم ملی ايرانی است و با چند مربی از قبيل غلامحسين پيروانی، پرويز مظلومی، محمود ياوری و چند گزينه ديگر مذاکراتی داشته ايم.
کفاشيان در مورد نيکوليچ اظهار کرد: او تا قبل از شروع مسابقات عملکرد بدی نداشت ولی در زمان شروع اين مسابقات نشان داد مديريت ندارد و به همين دليل از سمت خود برکنار شد.
رئيس فدراسيون فوتبال در مورد محروميت نيکبخت واحدی اظهار بی اطلاعی کرد و اين موضوع را مربوط به کميته انضباطی دانست.
وی در خصوص وضعيت نامساعد داوری فوتبال در ايران گفت: کميته داوران درگير مسابقات زيادی است ولی فکر می کنم با تزريق نيروهای جوان آينده خوبی در انتظار جامعه داوری خواهد بود.
کفاشيان با اشاره به ديدار تيم ملی ايران در مقابل امارات خاطر نشان کرد: توانايی تيم ملی ما بالاتر از آن چيزی است که همه ما ديديم، به همين خاطر از بازی تيم ملی برابر امارات راضی نيستم.
وی افزود: تيم امارات به امتيازات اين بازی محتاج بود و شايد در مقابل انگيزه اماراتی های بايد از نتيجه خوشحال باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016