جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيکبخت واحدی: اميدوارم فرصت حضور در جام جهانی را به من بدهند، فارس

خبرگزاری فارس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ به خاطر محروميت از تيم ملی آه و ناله نمی‌کنم؛ اما اميدوارم برايم تخفيف قائل شده و فرصت بازی در جام جهانی را به من بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی رضا نيکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را بايد در برابر پيکان برگزار کنيم و به نظر من اين بازی شش امتياز دارد.
وی افزود: محکوم به برد هستيم، چون هواداران را به اندازه کافی ناراحت کرده‌ايم؛ اما هرگز نبايد فراموش کنيم که بايد در خانه حريف بازی کنيم و پيکان مهره‌های خوب، جوان و بسيار باتجربه ای دارد.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص رفتن افشين قطبی گفت: تغيير و تحول همواره در تيم ها وجود دارد. بهتر است من در مورد رفتن وی اظهار نظر نکنم، البته هرگز فراموش نمی کنم که با قطبی قهرمان ليگ شديم و برخلاف شايعات از رفتن وی خوشحال نشدم.
وی در خصوص محروميت دو ساله اش از تيم ملی گفت: هرگز به خاطر محروم شدن،‌ آه و ناله نمی کنم. با اين حال اميدوارم برای من تخفيف قائل شوند و بتوانم در جام جهانی بازی کنم، چون در دوره های قبل اين فرصت را نداشتم.
نيکبخت واحدی در مورد احتمال کسب عنوان آقای گلی تاکيد کرد: رسيدن به اين مهم جزو اهداف من است؛ ولی مهم ترين مسئله کسب پيروزی با پرسپوليس در ديدارهای آتی است.





















Copyright: gooya.com 2016