شنبه 2 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته پانزدهم ليگ برتر: توقف پرسپوليس برابر پيکان، نيکبخت دو پنالتی از دست داد! مهر

تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين تجربه مربيگری افشين پيروانی برابر پيکان قزوين به تساوی ۲ بر ۲ دست يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته پانزدهم رقابتهای ليگ برتر از ساعت ۱۵/۱۴ دقيقه امروز دو تيم پرسپوليس و پيکان در ورزشگاه شهيد رجايی قزوين به قضاوت هدايت الله ممبينی به مصاف هم رفتند که در پايان دو تيم به تساوی ۲ بر ۲ رضايت دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در شروع اين ديدار پرسپوليس در دقيقه ۳ توسط ابراهيم توره به گل اول دست يافت. اين تيم در دقيقه ۷ نيز صاحب يک ضربه پنالتی شد که عليرضا نيکبخت واحدی نتوانست اين توپ را به گل تبديل کند و محمد محمدی ضربه را مهار کرد.

برای تيم فوتبال پيکان هم ايمان حيدری در دقيقه ۳۳ و محمدرضا طهماسبی ۳۷ گل زدند تا اين تيم بازی باخته در نيمه اول را با پيروزی عوض کند.

با شروع نيمه دوم پرسپوليس روند هجومی تری به خود گرفت و موفق شد در دقيقه ۵۲ بازهم توسط ابراهيم توره به گل دوم و تساوی دست پيدا کند.

در ادامه اين ديدار شاگردان افشين پيروانی در دقيقه۵۸ بازهم صاحب يک ضربه پنالتی شدند که اين بار هم عليرضا نيکبخت واحدی مثل پنالتی اول موفق عمل نکرد و محمد محمدی ضربه دوم پنالتی را هم مهار کرد.

در ادامه بازی دو تيم صاحب موقعيت های خوبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از اين موقعيت ها برای رسيدن به پيروزی استفاده کنند تا در نهايت بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پايان برسد.

هدايت الله ممبينی که قضاوت اين ديدار را برعهده داشت به ميثم خسروی و ايمان حيدری از تيم پيکان و پژمان نوری از تيم پرسپوليس کارت زرد نشان داد و علی قربانی بازيکن تيم فوتبال پيکان را به دليل اعتراض به تصميم داور و ورود غيرقانونی به زمين از روی نيمکت اخراج کرد.

تيم فوتبال پيکان با اين تساوی ۲۹ امتيازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و تيم پرسپوليس با ۲۳ امتياز در رده ششم جدول قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016