شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال رومانی حريف ايران در تورنمنت چهارجانبه عمان، مهر

* ۱۰۰هزار دلار پاداش قهرمان

تيم ملی فوتبال کشورمان که در تورنمنت چهارجانبه عمان شرکت خواهد کرد به احتمال فراوان در اين تورنمنت ديداری با تيم ملی فوتبال رومانی برگزار می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت چهارجانبه عمان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ دسامبر (۲۷ و ۲۹ آذر) در شهرمسقط برگزار خواهد شد که تيم ملی فوتبال رومانی از قاره اروپا از جمله تيم های دعوت شده به اين تورنمنت خواهد بود. علاوه بر رومانی ، تيم های چين ، عمان و ايران نيز به اين تورنمنت دعوت شده اند. تيم ملی رومانی در رنکينگ فيفا در رده نوزدهم قرار دارد.

"احمد البلوشی" رئيس کميته فنی فدراسيون فوتبال عمان ضمن تاييد اين خبر، اظهار داشت: تاکنون حضور چهار تيم رومانی از اروپا و سه تيم آسيايی چين، ايران و عمان در اين تورنمنت قطعی شده است. البته ما قصد داشتيم علاوه بر اروپا از يک تيم آمريکای لاتين يا آفريقايی را به اين تورنمنت دعوت کنيم که اين امر امکان پذير نشد.

وی يادآور شد: فدراسيون فوتبال عمان به منظور بالا بردن انگيزه تيم های شرکت کننده ، پاداش ۱۰۰ هزار دلاری را برای قهرمان اين تورنمنت تعيين کرده است که اين جايزه می تواند باعث حضور قدرتمند تمامی تيم های دعوت شده به اين تورنمنت باشد.

محمد منصورعظيم زاده رئيس کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال پيش از اين اعلام کرده بود کليه هزينه تيم‌های مهمان شامل بليت هواپيما، اقامت، ترانسفر و تغذيه برعهده فدراسيون فوتبال عمان خواهد بود و قرار است تيم ملی با نفرات اصلی خود در اين تورنمنت شرکت کند.





















Copyright: gooya.com 2016