شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان رضايی: پرسپوليس را به اوج می رسانيم، ايرنا

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به موقعيت اين تيم در ليگ برتر، اميدوار است تا اين تيمش هر چه زودتر به جمع تيم های بالانشين جدول رده بندی برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رحمان رضايی روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: پرسپوليس در هفته های اخير امتيازات زيادی را از دست داده است، اما اين دليل نمی شود که نسبت به اين تيم نا اميدی به وجود بيايد، تيم ما بازيکنان خوبی را در اختيار دارد و اين مهمترين عاملی است که پرسپوليس را نسبت به موفقيت اميدوار می کند.
اين مدافع همچنين ادامه داد: تيم های حاضر در ليگ برتر با آمادگی خوبی وارد مسابقات شده اند و همانطور که ديده می شود، بازی ها با کيفيت بالايی در حال برگزاری است، اين موجب شده تا فوتبال باشگاهی روز به روز پيشرفت کند و تماشاگران نيز از تماشای بازی های زيبا و با کيفيت لذت ببرند.
رضايی با اشاره به آماده نشدن کارت I T C خود گفت: گمان نمی کنم مشکل خاصی در اين رابطه به وجود بيايد، طبق قانون فيفا هر بازيکنی دو هفته بعد از قرارداد با هر تيم باشگاهی، می تواند در ترکيب تيم جديدش به ميدان برود و من هم طبق اين قانون در اولين ديدار نيم فصل دوم ، می توانم پرسپوليس را برابر سايپا همراهی کنم.
مدافع سابق باشگاه ليورنو ايتاليا در مورد شايعه هايی که در رابطه با پيوستنش به پرسپوليس مطرح شده بود، اظهار داشت: واقعا نمی دانم بر چه اساس عده ای طوری وانمود می کردند که گويا قطبی اعتقادی به من نداشت و من از سوی مديريت باشگاه به او تحميل شدم .
رضايی افزود: اين درحالی است يک مربی بين المللی که سابقه کار در تيم های بزرگ و نشستن روی نيمکت جام جهانی را دارد، بيشتر از همه می داند که تجربه حضور در "کالچو" و هشت سال بازی در ايتاليا تا چه اندازه ارزشمند است و می تواند به کارايی يک فوتباليست چقدر کمک کند.
وی همچنين در مورد تغيير و تحولات کادر مربيگری پرسپوليس گفت: به هر حال اتفاقاتی در تيم افتاد که منجر به جدايی قطبی شد، اين مربی با قهرمانی در ليگ هفتم، آن هم در شرايطی که فيفا شش امتياز از تيم پرسپوليس کسر کرده بود، نشان داد که مربی کار بلدی است و می توانست پرسپوليس را حتی در ليگ قهرمانان هم به موفقيت برساند.
رضايی همچنين با اشاره به انتخاب پيروانی به عنوان سرمربی پرسپوليس ادامه داد: اينکه يک پرسپوليسی قديمی که مورد قبول بازيکنان و تماشاگران است، هدايت تيم را به عهده بگيرد، اتفاق مثبتی است، آقای پيروانی مربی جوان و با انگيزه ای است که به طور حتم برای موفق شدن تيم و تثبيت خود به عنوان يک مربی توانا از هيچ کوششی دريغ نخواهد کرد.
اين بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس همچنين در مورد استقبال بازيکنان از مربيگری پيروانی گفت: در طول تمرينات مشخص است که تک تک پرسپوليسی ها برای موفق شدن افشين پيروانی تلاش می کنند ، به هر حال موفقيت يکی از پرسپوليسی های قديمی برای همه پرسپوليسی ها مهم است و برای رسيدن به اين مهم، هر کاری که لازم باشد را انجام خواهند داد.





















Copyright: gooya.com 2016