دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداداد عزيزی دستگير شد، ايلنا

خداداد عزيزي با شكايت مدير عامل باشگاه مقاومت شهيد سپاسي شيراز به يك كلانتري در مشهد فراخوانده شد و ماموران كلانتري وي را تحويل داديار كشيك در دادسراي مشهد دادند.

به گزارش ايلنا، خداداد عزيزي پس از پايان بازي امروز پيام خراسان و مقاومت شيراز كه به شكست پيام منجر شد با يك خبرنگار شيرازي درگير شد و پس از آنكه قاسم محمدي خبرنگار خبر ورزشي و خبر جنوب با ضرب و شتم خداداد عزيزي و همراه وي به شدت مصدوم شد و عازم بيمارستان شد، باشگاه مقاومت بلافاصله با شكايت به مقامات انتظامي مشهد خواهان پيگيري موضوع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محسن قانع سرپرست تيم مقاومت شيراز با بيان مطلب فوق به ايلنا گفت: خداداد عزيزي متاسفانه بعد از بازي به همراه يك نفر ديگر از افراد معلوم الحال به نام عصمتي كه هميشه همراه خداداد است به جان قاسم محمدي خبرنگاري كه از شيراز براي پوشش خبري بازي فوق آمده بود افتادند و آن قدر وي را كتك زدند كه ساعاتي را در بيمارستان بستري بود و الان براي اداي توضيحات و بيان شكايت خود عازم دادسرا است.

وي گفت :آقاي عزيزي با شكايت باشگاه مقاومت پس از دستگيري توسط نيروي انتظامی و ماموران كلانتري به داديار كشيك دردادسراي مشهد تحويل داده شد.





















Copyright: gooya.com 2016