دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي هم بخواهد "نيکبخت" برنمي‌گردد، ايسنا

رييس فدراسيون فوتبال گفت: در صورت درخواست سرمربي تيم ملي، باز هم "عليرضا نيکبخت واحدي" نمي تواند به تيم ملي بازگردد.

"علي کفاشيان" در گفت و گو با ايسنا، در مورد راي کميته انضباطي در خصوص بازيکن تيم پرسپوليس گفت: کميته انضباطي راي خود را در خصوص اين پرونده اعلام کرده است و اگر هم قرار باشد راي دوباره اي در خصوص نيکبخت صادر شود، اين کميته استيناف خواهد بود که با مدارک و مستندات جديد اين راي را صادر مي کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در مورد اظهار نظر رييس کميته انضباطي فدراسيون در مورد بازگشت نيکبخت به تيم ملي در صورت درخواست نايب رييس فدراسيون و سرمربي تيم ملي اظهار کرد: "شريفي" در اين بخش خارج از مقررات صحبت کرده است و کميته انضباطي ديگر نمي تواند رايي براي نيکبخت صادر کند.


کفاشيان در پاسخ به اين سوال که سهم باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس از مبلغ حق پخش تلويزيوني چقدر خواهد بود؟ گفت: تمامي نکات حق پخش تلويزيوني در آيين نامه ليگ پيش بيني شده و با توجه به تعداد پخش مستقيم بازي هاي تيم ها، تماشاگران، بازيکنان و ساير عوامل، 80 درصد مبلغ بين باشگاه ها تقسيم خواهد شد که حدودا بين 30 تا 40 درصد آن به دو باشگاه بزرگ پايتخت مي رسد؛ البته تمام اين پول اصلا به حساب فدراسيون واريز نمي شود و به حساب سازمان ليگ واريز مي شود و 20 درصد سهم استان ها و فدراسيون خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016