دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی سخت شاگردان پیروانی برابر تیمی گمنام، پرسپولیس به سپاهان رسید، مهر

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی برابر صنایع طلایی سمنان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد تا در فینالی زودرس حریف سپاهان اصفهان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های صنایع طلایی سمنان و پرسپولیس تهران برابر هم به میدان رفتند که در پایان این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود گذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که با قضاوت محمدحسین اسدی و در ورزشگاه تختی شهر سمنان برگزار شد، هادی نوروزی(3)، ابراهیم توره(64) و حمید علی عسگر(4+90) برای تیم فوتبال پرسپولیس گل زدند و حامد محمودی(5) تک گل میزبان را به ثمر رساند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری برابر صنایع طلایی سمنان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور به دیدار سپاهان اصفهان می رود، دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چند سال اخیر جزو تیم های مدعی قهرمانی بوده اند و چند فصل قبل فینال جام حذفی را برگزار کرده بودند اصفهانی ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. فصل قبل هم پرسپولیس با شکست سپاهان در دیدار پایانی لیگ برتر ، عنوان قهرمانی هفتمین دوره را به خود اختصاص داد.





















Copyright: gooya.com 2016