یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور پورحيدری: استقلال امسال بهترين تيم ۱۰ سال اخير است، ايسنا

- پاس در نيم فصل دوم بهتر می‌شود
- مشاور مسائل فنی‌ام

سرمربی اسبق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال امسال، بهترين تيم ۱۰ سال اخير اين باشگاه است.

منصور پورحيدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مرکزی، در مورد قهرمان احتمالی اين فصل ليگ برتر اظهار کرد: اگر تعصبی بخواهم صحبت کنم، می‌گويم استقلال قهرمان ليگ امسال می‌شود و اگر منطقی حرف بزنم، بازهم می‌گويم استقلال قهرمان خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در رقابت‌های اين فصل استقلال در تمام پست‌ها بازيکنان خوبی در اختيار دارد و تيم کاملی توسط کادرفنی جمع شده است که به جرات می توان گفت، اين تيم بهترين تيم استقلال در ۱۰ سال اخير است.

پورحيدری افزود: خوشبختانه امسال مسائل مالی استقلال حل شده و اگر مشکل خاصی برای اين تيم بوجود نيايد، فکر نمی‌کنم مشکلی در راه قهرمانی استقلال در فصل جاری وجود داشته باشد.

سرمربی اسبق تيم ملی فوتبال ايران در مورد تيم پرسپوليس اظهارکرد: پرسپوليس هم امسال با نفرات خوبی وارد ليگ شده اما، احساس می شود کمبودهايی در اين تيم وجود دارد که دوست ندارم به آنها اشاره کنم؛ در مجموع من شانس دو تيم پرطرفدار تهرانی برای قهرمانی در ليگ امسال را بالا می‌بينم.

مديرفنی تيم فوتبال پاس همدان در ارزيابی از نتايج اين تيم در ليگ برتر به خبرنگار ايسنا گفت: سال گذشته که پاس از تهران به استان همدان منتقل شد، با پيشنهاد "اوليايی" و برای کمک به اين تيم به همدان رفتم؛ در همان ابتدا برنامه سه ساله‌ای را برای پاس طرح‌ريزی کرديم تا پاس را به جايگاه واقعی خود در ليگ برسانيم؛ سال اول به دليل آنکه بازيکنان پاس از تهران به همدان آمده بودند و از خوب های ليگ محسوب می‌شدند، نتايج خوبی کسب کرديم؛ امسال هم به جز ۲-۳ مسابقه، در بقيه بازی‌ها تيم ما عملکرد بدی نداشته و زياد از تيم های ديگر عقب نيستيم.

وی در مورد نتايج ضعيف پاس در برخی مسابقات امسال اظهار کرد: زياد از وضعيت تيم ناراحت نيستيم؛ چون تيم جوانی را در اختيار داريم که جای کار زياد دارد و "بگوويچ" هم نشان داده در کارهای پايه‌ای تخصص دارد؛ درست است که سال گذشته با نتايجی که پاس گرفت توقعات از اين تيم همدانی بالا رفت اما، ما در راستای برنامه سه ساله خود حرکت می‌کنيم و در فصل جاری هم فکر می‌کنم در دور برگشت شرايط‌مان بهتر شود.

مديرفنی تيم فوتبال پاس همدان در مورد اختياراتش در تيم پاس همدان اظهار کرد: سال قبل که به همدان رفتم، انتخاب کادرفنی با من بود و چون "بگوويچ" سابقه خوبی در فوتبال ايران داشت، او را به پاس آورديم؛ من هم به عنوان مديرفنی و سرپرست به اين تيم کمک می کنم و در مورد مسائل فنی حرف آخر را سرمربی تيم می زند و در برخی مواقع تنها به او مشاوره می‌دهم.





















Copyright: gooya.com 2016