سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريمی:‌ هر چه زديم به دربسته خورد! نيکبخت: ضربات آخر را با بی دقتی هدر داديم، ايرنا

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ بازی سختی بود و هر چه زديم به در بسته خورد معتقدم کار پرسپوليس در اين بازی گره خورد.

"علی کريمی" پس از تساوی پرسپوليس- سايپا گفت: به تمامی هواداران اين اطمينان را می دهم تا آخرين بازی ليگ تلاش‌مان را برای کسب بهترين نتيجه انجام دهيم.
وی افزود:‌ تماشاگران و هواداران بايد صبور باشند همانطور که در سال گذشته دردقيقه ۹۶ قهرمان شديم اين فرصت همچنان برای ما وجود دارد که بار ديگر قهرمان شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی بااشاره به اينکه قول قهرمانی درشرايط فعلی ليگ قدری دشوار است، افزود:‌ از اينرو بايد تمامی تلاشمان را انجام داده واز حاشيه ها بدور باشيم تا بتوانيم به اين مهم دست يابيم.
وی بااشاره به اينکه بايد اين بازی به سود پرسپوليس خاتمه می يافت افزود: بايد بازی را می‌برديم اما، متاسفانه نيمه دوم بازی گره خورد و نتوانستيم پيروز اين ميدان باشيم.

***

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بازی خوبی بود اما مهاجمان پرسپوليس با بی دقتی در زدن ضربات آخر بازی برده را با تساوی تعويض کردند.

" عليرضا نيکبخت واحدی" بعد از تساوی تيمش مقابل سايپای کرج به خبرنگار ايرنا گفت: ‌برای اين بازی برنامه های خوبی داشتيم اما شرايط به طوری رقم خورد که نتوانستيم از داشته هايمان بيشتر از اين استفاده کنيم.
وی افزود: ‌متاسفانه مهاجمان پرسپوليس روز خوبی را پشت سر نگذاشتند، ما نتوانستيم با هوشياری ضربات آخر را تبديل به گل کنيم و همين مساله باعث شد تا ۲ امتياز را از دست بدهيم.
نيکبخت با اشاره به اينکه از همان اول مشخص بود که بازيکنان سايپا برای کسب مساوی به زمين آمده اند؛‌ افزود:‌ آنها باشيوه کاملا دفاعی به زمين آمده بودند و با پرداختن به دفاع کار را برای ما دشوار کردند.
با اين حال ما موقعيت های فراوانی را بدست آورديم اما متاسفانه نتوانستيم از آن ها به درستی استفاده کنيم.
وی درخصوص عملکرد خط حمله تيم پرسپوليس نيز گفت: چنانچه من و توره خوش اقبال بوديم امتياز ما با تيم رده اول جدول رده بندی تنها ۲ امتياز فاصله داشت.
مهاجم تيم پرسپوليس در مورد بازی امروز خود نيز گفت: در اين بازی بيشتر سعی کردم نشان دهم چنانچه در ترکيب اصلی تيم قرار گيرم، می توانم برای مجموعه تيم پرسپوليس مثمر ثمرتر باشم.





















Copyright: gooya.com 2016