جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد وحيد هاشميان از مربی بوخوم و محروميت وی، هاشميان: عذرخواهی نکرده و نخواهم کرد، ايسنا

در پاسخ به انتقاد "وحيد" در روزنامه‌ بيلد؛
کولر "هاشميان" را محروم کرد

پايگاه اينترنتی "کيکر" نوشت، «مارسل کولر»، سرمربی بوخوم نسبت به انتقادهای وحيد هاشميان از او واکنش نشان داد و بازيکن ايرانی خود را از تمرين با اين تيم کنار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سرمربی سوييسی بوخوم درباره‌ی اين تصميم خود آن هم در فاصله‌ی دو روز مانده به ديدار برابر کلن از آخرين هفته‌ی رقابت های نيم فصل نخست بوندسليگا گفت: "هيچ کس حق ندارد به فکر خود باشد. چند هفته‌ی پيش به تيم گفتم که تمام حرف های آنها را به دقت گوش خواهم کرد و مصاحبه های آنها را هم زير نظر خواهم داشت. ما در کنار هم می توانيم از اين موقعيت عبور کنيم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هاشميان با سابقه‌ی ۳۲ دوبار بازی ملی برای تيم ايران روز پنج شنبه در گفت وگو با روزنامه‌ی بيلد آلمان از کم بودن زمان حضورش در ميدان انتقاد کرده و گفته بود: " به تصميم سرمربی مان احترام می گذارم اما از اين موضوع تا حدودی عصبانی هستم."

هاشميان که به خاطر ضربه های سر قدرتمندانه‌اش به "هلی کوپتر" معروف است، تاکنون تنها در هشت بازی فصل جاری بوخوم به ميدان رفته و در هيچ يک از آنها موفق به گلزنی نشده است.

او ادامه داد: "اوضاع را طور ديگری تصور می کردم. به بوخوم آمدم تا به اين باشگاه کمک کنم."

به نوشته ی کيکر،‌ مهاجم تيم ملی ايران در شروع فصل جاری رقابت ها از هانوفر راهی بوخوم شد و خواستار اعتماد کامل مربی‌اش بود.

سرمربی بوخوم با ابراز شگفتی از انتقاد هاشميان آن را رد کرد و با اشاره به غيبت های پی در پی هاشميان به دليل آسيب ديدگی گفت: "او تنها يک بار سه هفته‌ی پی در پی در تيم بود. همين که فکر می کردم، اکنون او ديگر می آيد اما او راهی تيم ملی ايران می شود و دوباره با بيماری و آسيب ديدگی باز می‌گردد."

***

عذرخواهی نکرده و نخواهم کرد
وحيد هاشميان در گفت‌وگو با ايسنا:
من به سرمربی تيم بی‌احترامی نکرده‌ام
نمی‌توانم نسبت به نيمکت نشينی‌ام بی‌تفاوت باشم

بازيکن ايرانی تيم بوخوم پس از اين که بنا به تشخيص سرمربی اين تيم از کادر بازيکنان برای بازی مقابل کلن کنار گذاشته شد، گفت: نمی‌توانم از نيمکت نشينی خوشحال باشم، به همين خاطر در مصاحبه‌ای با بيلد گفتم که از اين مساله ناراحتم.

وحيد هاشميان که پس از گفت‌وگويش با روزنامه‌ی بيلد و ابراز ناراحتی از نيمکت نشينی‌اش در تيم بوخوم توسط سرمربی اين تيم از کادر بازيکنان برای ديدار مقابل کلن کنار گذاشته شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: پس از اينکه از بازی با امارات برگشتم دچار سرماخوردگی شدم. به طوری که نتوانستم در ديدار مقابل هرتابرلين حاضر شوم. گويا اين مساله باعث ناراحتی سرمربی تيم شده به طوری که در دو بازی گذشته به من فرصت بازی کردن نداد. در بازی مقابل هامبورگ که اصلا جزو ۱۸ نفر نبودم و در بازی با اينتراخت هم نيمکت نشين بودم. من در آخرين بازی هانوفر تيم سابقم به گفته‌ی همه بهترين بازيکن زمين بودم.

وی افزود: من چند روز پيش با بيلد مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم به نظر سرمربی احترام می‌گذارم اما، از اينکه بازی نمی‌کنم، ناراحت هستم. من از حضور در بوخوم تصورات ديگری داشتم زمانی که می‌خواستم تيم جديدم را انتخاب کنم پيشنهادات مالی بسيار خوبی از داخل و خارج از آلمان داشتم اما، به خاطر علاقه‌ای که به بوخوم داشته و دارم اين تيم را انتخاب کردم؛ اما، گويا اين مصاحبه من به مذاق سرمربی تيم خوش نيامده است.

هاشميان ادامه داد: ديروز صبح من را خواستند و از من درمورد اين مصاحبه پرسيدند. من هم گفتم که طبيعی است که از نيمکت نشينی ناراحت باشم. من هيچ بی‌احترامی به سرمربی تيم نکردم و تنها به خاطر اينکه بازی به من نمی‌رسد، از اين مساله گلايه کردم. اين چيز بدی نيست. اين را نمی‌توان بی‌احترامی تلقی کرد. من عليه سرمربی تيم صحبت نکردم و گفتم که به او احترام می‌گذارم. بنابراين دليلی ندارد که صحبتم را پس بگيرم و اين کار را نکردم. عذرخواهی نکرده و نمی‌کنم. آنها هم گفتند از کادر بازيکنان برای بازی با کلن خارج شده و دو جلسه هم از همراهی تيم محروم شدم.

وی افزود: اگر بازيکنی نسبت به نيمکت نشينی‌اش موضعی نداشته باشد، آن بازيکن حرفه‌ای نيست. من به عنوان يک بازيکن حرفه‌ای دوست دارم برای تيمم بازی کنم و نمی‌توانم نسبت به نيمکت نشينی‌ام بی‌تفاوت باشم.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که کولر گفته وحيد هميشه يا همراه تيم ملی ايران است يا اينکه هر زمان به ما می‌پيوندد، مصدوم است، به ايسنا گفت: گفته‌اند که عليه تيم صحبتی نکنم؛ اما، برای من جالب است که چطور سرمربی عليه من صحبت کرده است. من کمردرد شديدی داشتم و وقتی به سرمربی گفتم نمی‌توانم به دليل کمردرد در تمرين کوهنوردی شرکت کنم، او اصرار کرد که بايد در اين تمرين شرکت کنی. اين نخستين مصدوميت من بود. پس از آن دچار پارگی عضله پا شدم که اين هم برای هر بازيکنی اتفاق می‌افتد و سومين مساله سرماخوردگی‌ام بود که پس از بازی با امارات به وجود آمد. چه کار می‌توانم انجام بدهم؟ آيا می‌توان کاری کرد که سرماخوردگی به سراغ آدم نيايد؟!

هاشميان با بيان اينکه با سرپرست و مسوولان باشگاه گفت‌وگو کرده است، گفت: آنها گفته‌اند که هيچ مشکلی وجود ندارد و تنها به دليل حفظ نظم است که چنين تصميمی گرفتيم. امروز آخرين جلسه تمرين ما برگزار می‌شود و شنبه آخرين بازی ما خواهد بود و پس از آن تيم تمرين ندارد. بنابراين من تنها در بازی فردا غايب خواهم بود.

وی افزود: هميشه به آينده اميدوار بوده‌ام و مطمئنا در آينده هم با اين اميدواری به کارم ادامه می‌دهم.

هاشميان درباره‌ی برنامه‌ی آينده‌اش گفت: پس از بازی مقابل کلن رقابت‌های بوندسليگا تعطيل می‌شود. برنامه‌ای به ما دادند که هر بازيکن چهار، پنج نوع تمرين خواهد داشت. دوم ژانويه تمريناتم را آغاز می‌کنم و از اين روز اردوی هشت روزه‌ای را در اسپانيا خواهيم داشت.

مهاجم ايرانی بوخوم در پاسخ به اين سوال که آيا به نظر شما اين تيم در نيم فصل اول نتايج خوبی گرفت،‌ گفت: به نظرم با توجه به بازيکنان خوبی که داشته‌ايم و يارگيری خوبی که انجام شده بود نتوانستيم آن طور که بايد و شايد نتايج خوبی بگيريم با اين حال اميدوارم که بتوانيم در نيم فصل دوم جايگاه بهتری کسب کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016