جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: استقلال تهران هنوز نوسان دارد، ايرنا

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ نوسان اين تيم برای قهرمانی ليگ برتر نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، "امير قلعه نويی" عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازيکنان تيم استقلال تهران هنوز بازی يکنواختی را برابر حريفان به نمايش نمی گذارند که بدون شک اين نوسان ها در بازی برابر تيم های قدرتمند برای استقلال مشکل ساز خواهد بود.
وی ادامه داد: کادر فنی استقلال تهران در تعطيلات نيم فصل تلاش خواهد کرد تا نوسان اين تيم را برطرف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه نويی در مورد بازيکنان استقلال برابر داماش گفت: بازيکنان بازی را بد شروع کرده و گل دريافت کردند اما پس از آن تا پايان نيمه نخست، بهترين بازی خود را در فصل جاری ليگ برتر به نمايش گذاشتند.
وی اضافه کرد: بازيکنان استقلال، نيمه دوم را بازهم بد شروع کردند تا بازی به تساوی کشيده شود اما بعد از آن، بازی زيبايی را انجام دادند.
سرمربی تيم استقلال در مورد تيم داماش گفت:‌ "استانکو" و "حسين عبدی" تيم خوبی را آماده کرده اند. مشخص بود که سرمربی داماش برای تمام دقايق بازی برنامه داشت.
قلعه نويی گفت:‌ معتقدم اگر داماش به روند کنونی خود در ليگ برتر ادامه دهد، در پايان فصل در اين رقابتها باقی خواهد ماند.
وی از تعطيلات نيم فصل ابراز نارضايتی کرد و افزود: تعطيلات متوالی رقابتها باعث می شود تا تيم ها متحمل هزينه های سنگينی برای آماده سازی بازيکنان خود شوند.
سرمربی تيم استقلال تهران اظهار داشت: از سوی ديگر، تعطيلات ليگ برتر، حاشيه ها و به خصوص حاشيه های تيم های استقلال و پرسپوليس را افزايش می دهد تا اين دو تيم بيشتر از ساير تيم ها متضرر شوند.
وی با بيان اينکه تعطيلات ليگ برتر به تيم ملی نيز ضربه می زند، گفت: ليگ برتر بازيکن برای تيم ملی می سازد که تعطيلی مکرر آن به تيم ملی نيز ضربه می زند. بهتر است همانند تيم های خارجی، بازيکنان ۷۲ ساعت قبل از رقابتها در خدمت تيم ملی قرار گيرند تا با آمادگی کامل در اين تيم حضور داشته باشند.
سرمربی استقلال در مورد جذب بازيکن جديد گفت:‌ باشگاه در حال مذاکره با تيم ابومسلم مشهد برای جذب "عرفان اولروم" است که خوشبختانه دو طرف به نتايج خوبی نيز رسيده اند.
وی از عملکرد داور بازی تيم های استقلال و داماش ابراز رضايت کرد و افزود:‌ "تورج حق وردی" می تواند همانند "مسعود مرادی" به يک داور بين المللی تبديل شود.
تيم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در هفته نوزدهم ليگ برتر باشگاههای ايران با نتيجه ۴ بر ۲ تيم داماش گيلان را شکست داد.





















Copyright: gooya.com 2016