جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی کيا: هيچ وقت روزهای خوب هامبورگ را فراموش نمی‌کنم، اميدوارم از ابتدا در ترکيب تيم قرار بگيرم، ايسنا

- کادرفنی تيم ملی اجازه دهد تا استراحت کنم

تيم اينتراخت فرانکفورت در حالی شنبه (فردا) در آخرين بازی نيم فصل بوندسليگا رودرروی هامبورگ قرار می‌گيرد که بازگشت مهدی مهدوی‌کيا به AOL آره‌نا مهمترين اتفاق برای ايرانی‌های فوتبال دوست و هواداران هامبورگ به حساب می‌آيد.

مهدی مهدوی‌کيا در آستانه ديدار اينتراخت فرانکفورت مقابل هامبورگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: بازگشت به هامبورگ پس از هشت سال بازی در اين تيم قطعا برای من جالب خواهد بود. من هيچ وقت روزهای خوبی که در گذشته در هامبورگ داشتم را فراموش نمی‌کنم و در اين بازی هم مانند تمام ديدارهای ديگر منتظر شانس و فرصت می‌مانم که بتوانم برای تيم‌ام بازی کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: با توجه به اينکه در ديدار هفته قبل مقابل بوخوم ۴۵ دقيقه بازی کردم، اين شانش را دارم که برابر هامبورگ بيشتر بازی کنم و خيلی اميدوارم که از ابتدا در ترکيب تيم قرار بگيرم.

مهدوی‌کيا با اشاره به شرايط تيم هامبورگ گفت: هامبورگ در اين فصل نتايج بسيار خوبی گرفته و ما قطعا بازی دشواری مقابل اين تيم خواهيم داشت. پس از اينکه در دو بازی نتوانستيم نتيجه خوبی بگيريم، برابر بوخوم سه امتياز با ارزش کسب کرديم و بهترين نتيجه برای ما در ديدار برابر هامبورگ کسب يک امتياز خواهد بود.

وی درباره پيروزی چهار بر صفر اينتراخت مقابل بوخوم گفت: برد خيلی با ارزشی بود و با اين سه امتياز وضعيت‌مان در جدول رده‌بندی بهتر شد. در اين بازی به دليل اينکه دروازه‌بان بوخوم در دقيقه پنجم از بازی اخراج شد، توانستيم گل‌های بيشتری هم به اين تيم بزنيم و کارمان خيلی راحت بود. با اين حال پس از اينکه ما يک بر صفر جلو بوديم، بوخوم چند فرصت خوب گلزنی داشت که بازيکنان اين تيم فرصت‌ها را از دست دادند.

مهدوی‌کيا درباره نيمکت نشينی‌ هاشميان در بازی مقابل اينتراخت گفت: پس از اخراج دروازه‌بان بوخوم در دقيقه پنجم، شيرازه اين تيم از هم پاشيد و سرمربی بوخوم ريسک نکرد و هاشميان را به ترکيب اضافه نکرد.

وی درباره جايگاهش در اينتراخت گفت: من هر جا که رفته‌ام تمام تلاشم را کرده‌ام که به تيم کمک کنم. الان هم خيلی دوست دارم که به اينتراخت کمک کنم. در اين چند ماهه فرصت زيادی برای بازی کردن نداشته‌ام اما، می‌دانم که انتظارها از من خيلی زياد است و به همين خاطر اميدوارم که جواب اعتماد هواداران اينتراخت را بدهم.

بازيکن سابق پرسپوليس در ادامه گفت‌وگويش با ايسنا درباره حضور افشين پيروانی روی نيمکت اين تيم گفت: خيلی خوشحالم که پيروانی تا به حال نتايج خوبی با پرسپوليس گرفته و اميدوارم در کار مربی‌گری هم موفق باشد. با شرايطی که در استقلال به وجود آمده و صدرنشينی اين تيم در ليگ برتر، پرسپوليس هم بايد فاصله امتيازهايش را کم کند. با اين حال بايد وقت و زمان لازم در اختيار پيروانی قرار گيرد تا او بتواند توانايی‌هايش در مربی‌گری را هم ثابت کند.

مهدوی‌کيا از اظهارنظر درباره جدايی ناگهانی قطبی از پرسپوليس خودداری کرد، اما گفت: نظر خاصی ندارم چون از قطبی شناختی ندارم و با او کار نکرده‌ام و تنها برای پرسپوليس آرزوی موفقيت می‌کنم.

کاپيتان تيم ملی در پاسخ به اين سوال که آيا در اردوی اين تيم در اسپانيا حضور خواهيد داشت يا خير، گفت: در نيم فصل ۱۰، ۱۲ روز تعطيل خواهيم بود و پس از آن تمرينات بدنسازی سنگينی را پيش‌رو خواهيم داشت. ضمن آنکه در تابستان هم به خاطر مصدوميتم استراحت نداشتم به خاطر همين دلايل از کادرفنی تيم ملی خواهم خواست که اگر شرايط فراهم بود اجازه بدهند در اين مدت استراحت داشته باشم.





















Copyright: gooya.com 2016