جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی نوشاد عالميان برابر قهرمان جهان در مسابقات تنيس روی ميز جوانان جهان، مهر

* صعود ارزشمند نوشاد به يک چهارم نهايی

پينگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان با شکست حريفان قدرتمند آلمانی و ژاپنی خود به مرحله يک چهارم نهايی ششمين دوره مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جوانان جهان صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد عالميان عصر امروز و پس از يک دور استراحت، ابتدا در مرحله يک شانزدهم نهايی رقابت های ششمين دوره تنيس روی ميز قهرمانی جوانان جهان مقابل "اريش بوت روف" از آلمان با نتيجه ۴ بر ۳ به پيروزی دست يافت و به مرحله يک هشتم نهايی اين مسابقات صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پينگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان در اين مرحله برابر "کنت ماتسو دريا" پينگ پنگ باز ژاپنی که عنوان قهرمانی اين رقابت ها را در کارنامه اش داشت، به ميدان رفت و توانست با نتيجه ۴ بر ۲ حريف خود را از پيش رو برداشته و بزرگترين شگفتی اين مسابقات را رقم بزند.

عالميان در اين رقابت در گيم های اول، سوم، پنجم و ششم حريف خود را از پيش رو بردارد و تنها گيم های دوم و چهارم را با به پينگ پنگ باز قدرتمند ژاپنی واگذار کرد.

پينگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان برای صعود به مرحله نيمه نهايی ششمين دوره تنيس روی ميز قهرمانی جوانان جهان از ساعتی ديگر با برنده رقابت دو پينگ پنگ باز مجارستان و چين به رقابت می پردازد.





















Copyright: gooya.com 2016