جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: از دايی خواستم مرا به تيم ملی دعوت نکند، فارس

خبرگزاری فارس: کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌به دليل نياز به استراحت بيشتر از دايی خواستم مرا به تيم ملی دعوت نکند.

کريم باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره عدم دعوتش به تيم ملی تصريح کرد: به دليل استراحت و ريکاوری که نياز داشتم با علی دايی صحبت کردم تا در تورنمنت عمان شرکت نکنم. او با خواسته من موافقت کرد و اين تنها دليل عدم حضور من در ليست تيم ملی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود:‌ با اين کار قصد تعيين تکليف برای کسی را ندارم بلکه با نظر موافق سرمربی تيم ملی بهتر بود که جوانترها در اين تورنمنت مورد آزمايش قرار گيرند تا پشتوانه خوبی برای تيم ملی به وجود آيد.
باقری خاطر نشان کرد: در بازی‌های بعدی و در صورت نظر مثبت دايی در خدمت تيم ملی خواهم بود.سعی می‌کنم در راه رسيدن به جام جهانی تيم ملی را همراهی کنم.
اين بازيکن درباره شرايط پرسپوليس برابر پاس اظهار داشت: پاس همدان هميشه برای ما درد سرساز بوده است. نمی‌توانيم شکست مقابل اين تيم در جام حذفی سال گذشته را فراموش کنيم.البته آن شکست يک ضربه کوچکی بود تا عاملی شود برای قهرمانی مان در فصل گذشته.
باقری درخصوص غيبت خود گفت: خيلی دوست دارم کمتر محروم شوم اما با توجه به اينکه هافبک‌های وسط زياد درگير می‌شوند و خيلی از آنها ناخواسته است ۳ اخطاره شدم و بازی مقابل پاس همدان را از دست دادم.
وی افزود:‌درست است در بازی با پاس در زمين نيستم اما به دليل اينکه دوست دارم روحيه بازيکنان بيشتر شود و من را در بين خود ببينند به همدان سفر کردم تا از روی سکوها يار دوازدهم پرسپوليس باشم.





















Copyright: gooya.com 2016