جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازتاب تعليق وحيد هاشميان در سايت فوتبال گل، ايرنا

محروميت "وحيد هاشميان"، هافبک ايرانی باشگاه بوخوم آلمان، از حضور در تمرينات اين تيم تا سال جديد ميلادی، در سايت های مختلف خبری از جمله "گل" بازتاب داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايرنا به نوشته اين سايت، "هلی کوپتر" در پايان رقابتهای فصل گذشته به تيم سابقش بازگشت اما در مصاحبه ای با نشريه "بيلد"، از اينکه فرصت بازی در ترکيب اصلی تيم بوخوم نصيبش نمی شود، گلايه کرده است.
وی که تنها هشت بازی در رقابتهای فصل جاری انجام داده، در گفت و گو با "بيلد" اظهار داشت: «من به نظرات سرمربی تيم احترام می گذارم اما دلخور هستم. تصور می کردم همه چيز متفاوت خواهد بود و به بوخوم آمدم تا به اين تيم کمک کنم.»
"مارسل کولر" سرمربی تيم بوخوم ظاهرا از وضعيت هاشميان ۳۲ ساله بويژه آسيب ديدگی او هنگام بازی برای تيم ملی فوتبال ايران در ماه نوامبر راضی نيست.
وی اظهار داشت: «هيچکس نبايد راه خودش را برود. من چند هفته قبل به همه بازيکنان گفته بودم که تمام مصاحبه ها را به دقت پيگيری می کنم. در اين شرايط فقط با همدلی می توانيم تيم را نجات دهيم.»
کولر در مورد وحيد هاشميان گفت: «او سه هفته پياپی بازی کرد و خيال کردم به آمادگی کامل رسيده تا در خدمت تيم باشد اما به محض آماده شدن، راهی اردوی تيم ملی کشورش می شود و آسيب ديده بر می گردد.»





















Copyright: gooya.com 2016