شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روته مولر: به خاطر دايی ايران را انتخاب کردم، تيم ملی را در جام جهانی ببينيد، مهر

مربی آلمانی تيم ملی فوتبال کشورمان با ابراز خرسندی از امضای قرارداد همکاری خود با فدراسيون فوتبال ايران گفت: به خاطر شخصيت علی دايی، تيم ملی ايران را برای همکاری انتخاب کردم.
اريش روته مولر دستيار اول و مشاورآلمانی تيم ملی فوتبال ايران درگفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: از سالها پيش علی دايی را می شناسم. او انسان پرتلاش، محکم و با اراده ای است و به خاطرهمين ويژگی های شخصيتی اش سالهای موفقی را در فوتبال آلمان سپری کرد و شناخت من از او به همين سالها باز می گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روته مولر اضافه کرد: دايی حدود ۱۰ ماه پيش درتماسی با من موضوع همکاری ام با تيم ملی فوتبال ايران را مطرح کرد ولی در آن زمان به او گفتم که به خاطر قراردادی که تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادی با فدراسيون فوتبال آلمان دارم نمی توانم بطور تمام وقت در خدمت تيم ملی ايران باشم ولی پس از پايان اين قرارداد آماده ام تا با فدراسيون فوتبال ايران وارد مذاکره شوم.

مدرس بين المللی فوتبال با تاکيد براينکه در طول مذاکراتم با فدراسيون فوتبال ايران چندين بار برای برگزاری دوره های مربيگری به ايران آمدم ، تصريح کرد: در اين مراودات همکاری بسيار خوبی با فدراسيون فوتبال ايران داشتم و مسئولان فوتبال ايران رفتار بسيار صميمانه ای با من داشتند و اين مسائل در کنار شناختی که از علی دايی داشتم در نهايت به عقد قرارداد همکاری يکساله تا پايان جام جهانی با فدراسيون فوتبال ايران منجر شد.

وی در مورد آغاز زمان همکاری خود با فدراسيون فوتبال ايران اظهار داشت: در حال حاضر برای گذراندن يک دوره مربيگری در کشور بلغارستان به سر می برم و از ابتدای سال نو ميلادی و در اولين فرصتی که علی دايی بخواهد همکاری ام را با تيم ملی فوتبال ايران آغاز خواهم کرد.

روته مولر در مورد نحوه همکاری خود با تيم ملی فوتبال ايران تصريح کرد: من پيش از اين به عنوان طراح و برنامه ريز در دوره مربيگری رودی فولر با فدراسيون فوتبال آلمان همکاری داشتم و با توافقی که با علی دايی داشتم در تيم ملی ايران نيز به عنوان دستيار فنی و مشاور تيم ملی ايران فعاليت خواهم کرد.

اين مدرس بين المللی فيفا در مورد شانس ايران برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی اظهار داشت: من تاکنون در چند اردوی مقطعی کنار تيم ملی فوتبال ايران بودم و شناخت خوبی از بازيکنان ايران دارم. به نظرمن ايران در گروه خود از شانس زيادی برای صعود به جام جهانی برخوردار است و تاکنون هم به نتايج خوبی دست يافته ولی راه باقيمانده بسيار دشوارتر است. من اگر ايمان نداشتم که ايران به جام جهانی صعود می کند هرگز پيشنهاد همکاری با تيم ملی ايران را نمی پذيرفتم. به نظر من بايد ازهمين حالا ايران را در جام جهانی ببينيد و برای نمايشی خوب در اين مسابقات برنامه ريزی کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016