جمعه 29 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران نايب قهرمان تکواندوی جهان شد، مهر

تکواندو پومسه جهان - آنکارا - تيم ملی تکواندو کشورمان با کسب سه مدال طلا، سه نقره و چهار برنز به عنوان نايب قهرمانی مسابقات تکواندو پومسه جهان که در ترکيه برگزار شد، دست يافت.
به گزارش خبرنگار مهر، سومين دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی پومسه جهان که با حضور نزديک به ۴۰۰ تکواندوکار روز سه شنبه در سالن ورزشی "اسکای" شهر آنکارا در ترکيه آغاز شده بود، شب گذشته با نايب قهرمانی تيم ملی ايران خاتمه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی ايران با کسب ۳ مدال طلا، سه نقره و ۴ برنز برای سومين دوره پياپی عنوان نايب قهرمانی اين دوره از مسابقات را از آن خود کرد. در اين رقابت‌ها کره جنوبی با ۸ طلا، يک نقره و يک برنز قهرمان شد، اسپانيا با سه طلا، يک نقره و ۵ برنز سوم شد و تيم‌های ترکيه، ويتنام و آلمان هم مکان‌های بعدی را تصاحب کردند.

شب گذشته در مسابقات تيمی زير ۳۵ سال، تيم ايران در هر دو بخش مردان و زنان موفق به کسب مدال شد. در بخش مردان تيم ايران با ترکيب علی نادعلی، علی سلمانی و حميد نظری با ثبت امتياز۱۱/۸ بر سکوی نخست ايستاد و مدال طلا را به دست آورد. در اين بخش که کره جنوبی حضور نداشت ترکيه با امتياز ۰۵/۸ مدال نقره گرفت و دو تيم فيليپين با امتياز ۹۳/۷ و مصر با امتياز ۷۳/۷ مدال‌های برنز مشترک را بدست آوردند.

درهمين رده سنی و در بخش بانوان تيم ملی ايران با ترکيب گلسو مددخانی، نسترن ملکی و ساناز خرمی پور با کسب امتياز۴۰/۸ نايب قهرمان شدند، ترکيه با امتياز ۴۵/۸ طلا گرفت و تيم‌های مصر با امتياز ۳۷/۸ و فرانسه با امتياز ۳۵/۸ سوم شدند.





















Copyright: gooya.com 2016