چهارشنبه 15 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی ساعی: زمان رفتن فرا رسيده بود، تکواندو ايران پر از ستاره است، مهر

پرافتخارترين تکواندوکار ايران با بيان اينکه زمان خداحافظی‌اش از دنيای قهرمانی فرارسيده است گفت: تکواندو ايران پر از ستاره است و استعدادهای جوان به زودی جای خالی مرا پر می کنند.
هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: نزديک به ۱۵ سال است که در خدمت تيم ملی تکواندو ايران اسلامی هستم و همواره چون يک سربازعاشق وطن، هدفم تنها کسب افتخار و خوشحالی مردم عزيز ايران بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: در حال حاضر به اين نتيجه رسيده‌ام که بهترين زمان برای خداحافظی من هم اکنون است چرا که برای ترميم پای آسيب ديده خود بايد طبق نظر پزشک عمل جراحی انجام دهم.

ساعی خاطر نشان کرد: هر ورزشکاری که در سطح قهرمانی فعاليت می کند روزی به اين نتيجه می رسد که زمان رفتن فرا رسيده است. رسيدن به اين تصميم هر چند بسيار دشوار است اما روزی بايد رفت و ميدان را در اختيار جوانترها قرار داد.

قهرمان المپيک ۲۰۰۸ پکن با بيان اينکه "حالا نوبت جوانترهاست،" افزود: تکواندو ايران ستاره‌های فراوانی دارد که می توان با اتکا به آنان سال‌ها در سطح اول جهان خودنمايی کرد.

دارنده مدال طلای المپيک ۲۰۰۴ آتن در پايان از همه دست اندرکاران، ورزشکاران و علاقمندان تکواندو دعوت کرد تا در مراسم خداحافظی او حضور پيدا کند.

مراسم خداحافظی ساعی روز شنبه ۱۸ آبان ماه همزمان با مراسم افتتاحيه رقابت‌های تکواندو غرب آسيا در سالن خانه تکواندو برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016