دوشنبه 2 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منچستريونايتد قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد، گامبا اوزاکای ژاپن به مقام سوم دست يافت، برنا

تيم فوتبال منچستريونايتد در ديدار نهايي رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان بر حريف اکوادوري خود غلبه کرد و با کسب قهرماني اين مسابقات به انگليس بازگشت.

"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در بازي فينال اين دوره از رقابت ها از ساعت 14 امروز به وقت کشورمان تيم هاي منچستريونايتد انگليس و "دپورتيوا يونيورسيتاريا"ي اکوادور در استاديوم ملي شهر يوکوهاماي ژاپن به مصاف هم رفتند که در پايان شياطين سرخ به رغم اينکه از دقيقه 49 در پي اخراج "نمانيا ويديچ" مدافع صربستاني خود 10 نفره شده بودند، با نتيجه 1-0 حريف خود را شکست دادند و جام قهرماني را بالاي بردند.
"وين روني" مهاجم ملي پوش منچستر در دقيقه 73 تنها گل بازي را به ثمر رساند.
"راوشن ايرماتوف" از ازبکستان قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و 5 بار به بازيکنان تيم اکوادوري و يک بار نيز به هافبک منچستر کارت زرد نشان داد.
گفتني است پيش از اين بازي گامبا اوزاکا با همين نتيجه از سد پاچوکاي مکزيک گذشت و به مقام سوم دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم فوتبال گامبا اوزاکاي ژاپن با غلبه بر حريف مکزيکي خود عنوان سومي رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان را کسب کرد.

در ديدار رده بندي رقابت هاي فوتبال جام باشگاه‌هاي جهان از ساعت 11 امروز به وقت کشورمان تيم هاي گامبا اوزاکا از ژاپن و پاچوکا از مکزيک در ورزشگاه استاديوم ملي شهر يوکوهاما به مصاف هم رفتند که طي آن ميزبان با يک گل بر حريف خود غلبه کرد و به مقام سوم دست يافت.

تنها گل اين بازي را "ماساتو يامازاکي" در دقيقه 29 وارد دروازه "ميگوئل کالرو" کرد.

قضاوت اين ديدار بر عهده "پابلو پوزو" از شيلي بود که به دو بازيکن گامبا و سه بازيکن پاچوکا کارت زرد نشان داد.ضمن اينکه اين داور با نشان دادن کارت قرمز به "تاکاهيرو فوتاگاوا"،مهاجم ميزبان را از زمين مسابقه اخراج کرد.

گفتني است ديدار نهايي اين رقابت ها از ساعت 14 امروز برگزار مي شود که طي آن منچستريونايتد به مصاف "دپورتيوا يونيورسيتاريا" از اکوادور خواهد رفت.





















Copyright: gooya.com 2016