دوشنبه 2 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای علي دايي از تیم ملی و تکذیب کفاشیان، ايسنا

درحالي كه خبرهايي مبني بر استعفاي «علي دايي» از سرمربيگري تيم ملي فوتبال ايران مطرح مي‌شود، رييس فدراسيون از اين موضوع اظهار بي‌اطلاعي كرد.

علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران كه پيش از سفر به تورنمنت عمان به دليل برخي مشكلات مالي - اين مشكلات از سوي مسوولان فدراسيون فوتبال رد شد - با ناراحتي عازم اين مسابقات شد، ظاهرا پس از لغو بازي تيم ملي با باسك و احتمال لغو اردوي اسپانيا تهديد به استعفا از سرمربي‌گري تيم ملي فوتبال ايران كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي دايي با اعتراض نسبت به برنامه‌ريزي‌هاي فدراسيون و لغو مكرر بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي و احتمال لغو اردوي اسپانيا، خواستار پاسخگويي مسوولان فدراسيون دراين باره شده است.

علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال كه اين موضوع را نه رد و نه تاييد مي‌كند، بامداد روز يك‌شنبه به خبرنگار ايسنا گفت: تاكنون استعفايي به دست من نرسيده است.

وي گفت: من دقيق در جريان اين موضوع نيستم و تاكنون هيچ صحبتي با دايي به عنوان سرمربي و تاج به عنوان رييس كميته تيم‌هاي ملي و همراه تيم در تورنمنت عمان نداشته‌ام تا از صحت و سقم اين موضوع مطلع شوم.

كفاشيان هم‌چنين با بيان اينكه هنوز اردوي اسپانيا لغو نشده است، در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرد كه در تلاشيم تا با جايگزيني تيمي در لاكرونيا، اردوي اسپانيا را برگزار كنيم.

رييس فدراسيون فوتبال در ادامه با بيان اينكه اين موضوع ساخته ذهن برخي از روزنامه‌هاست، درباره‌ي شايعه مشاجره "دايي" با مسولان فدراسيون فوتبال نيز گفت: هنوز علي دايي را پس از تورنمنت عمان نديده‌ام. او هيچ مراجعه‌اي به فدراسيون نداشته است كه بخواهيم با هم صحبتي داشته باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016