جمعه 6 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منتخب جام جهانی ۹۸ برابر منتخب گيلان به پيروزی رسيد، ايلنا

ـ گلزنی استاد اسدی و هنرنمايی مديرروستا

تهران- خبرگزاری کار ايران
منتخب تيم ملی کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ در ديداری خيرخواهانه که برای کمک به مهرداد زهری برگزار شده بود برابر تيم منتخب گيلان به پيروزی رسيد.
به گزارش ايلنا، در اين ديدار که برای کمک به مهرداد زهری، بازيکن سابق تيم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان برگزار شد، تيم منتخب جام جهانی با نتيجه ۴ بر يک به پيروزی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عليرضا منصوريان، اکبر استاد اسدی(پنالتی) و علی اصغر مدير روستا(۲ گل) برای تيم منتخب جام جهانی و حميد محمديان(پنالتی) برای منتخب گيلان گلزنی کردند.
قضاوت اين بازی که در ورزشگاه شهيد عضدی رشت و در هوايی بارانی و زمينی گل‌آلود برگزار شد را سعيد مظفری زاده بر عهده داشت.
احمد رضا عابدزاده، نيما نکيسا، نادر محمدخانی، محمد خاکپور، ابراهيم تهامی، يحيی گل‌محمدی، مهرداد ميناوند، رضا شاهرودی، سيروس دين‌محمدی، ستار همدانی، عليرضا منصوريان، بهنام سراج، اکبر استاد اسدی، مجيد نامجو مطلق، عليرضا نيکبخت واحدی، سپهر حيدری، پرويز برومند، علی اصغر مدير روستا و علی لطيفی نفرات منتخب تيم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ را تشکيل می‌دادند و در تيم منتخب گيلان نفراتی مثل هادی طباطبايی، عارف محمدوند، نادر قايقران(برادر سيروس قايقران)، بهزاد داداش زاده و پايان رأفت حضور داشتند.
مديرروستا که هم اکنون هدايت تيم ليگ برتری پيکان را بر عهده دارد در اين ديدار ۲ گل زيبا به ثمر رساند و تک گل منتخب گيلان با خطای سپهر حيدری، مدافع ميانی حال حاضر پرسپوليس روی مهاجم حريف حاصل شد.
مهرداد زهری در پی يک حادثه رانندگی که به فوت چند نفر منجر شد و عدم توانايی مالی در پرداخت ديه آنها (حدود يک ميليارد و چهارصد ميليون ريال ) در زندان به سر می‌برد.





















Copyright: gooya.com 2016