سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد کاظمی: اين ۱۰ درصد توانايی سپاهان بود، ايسنا

من تاثيری در اين برد نداشتم
هيات مديره بخواهد قراردادم را برای پنج سال تمديد می‌کنم

سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: عامل اصلی پيروزی در اين ديدار حساس انگيزه‌ای بود که طرفداران سپاهان به بازيکنان دادند و من تاثيری در اين برد نداشتم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه‌ی اصفهان، فرهاد کاظمی پس از پيروزی ۲ بر ۱ در برابر استقلال در جمع خبرنگاران افزود: امروز ما به دو فاکتور توانستيم اين پيروزی را به ارمغان بياوريم. نخست خواستن بازيکنان‌مان بود و دوم حضور طرفداران که توانستند انگيزه‌ی زيادی به من و بازيکنان القا کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی سپاهان با اعلام اين مطلب که اين بازی تنها ۱۰ درصد توانايی واقعی سپاهان است، گفت: کار من با سپاهان تازه شروع شده و عملا هنوز کار خاصی با تيم نکرده‌ام. اما، انتظارم از اين تيم و اين بازيکنان با توجه به حضور در بازی‌های آسيايی بسيار زيادتر است.

وی با بيان اين مطلب که با هيچ کس در سپاهان مشکلی ندارد، گفت: اگر با ليدرها، سرپرست يا بازيکنی مشکل داشتم، هيچ گاه به سپاهان نمی‌آمدم. اين را صادقانه عرض کردم.

وی درخصوص حضور ۱۳ دقيقه‌ای بهمن طهماسبی و تعويض اين بازيکن گفت: زمانی که اين بازيکن را به ميدان آوردم فشار زيادی بر روی تيم نبود اما، بعد از آن هم نياز به گل داشتيم و هم فشار بر روی تيم وارد آمد. بنابراين ترجيح دادم او را در حالی که تازه به ميدان آورده بودم، تعويض کنم.

فرهاد کاظمی قراردادش را با سپاهان يک و نيم ساله عنوان کرد و گفت: اگر هيات مديره بخواهد همين فردا قراردادم را برای پنج سال ديگر تمديد می‌کنم. من دوست دارم در جايی کار کنم که نتيجه‌ی کارم را خودم ببينم.

وی درخصوص جذب رسول خطيبی نيز گفت: با اين بازيکن در اردوی دبی نيز صحبت کرديم اما، فعلا نيازی به اين بازيکن نداريم ولی در صورتی که برای بازی‌های آسيايی نياز داشتيم، مطمئن باشيد رسول خطيبی سپاهانی خواهد بود. او در اردوی دبی به صراحت عنوان کرد که دوست دارد بار ديگر به سپاهان بازگردد.

فرهاد کاظمی در پايان نيز جنايت‌های رژيم اشغالگر قدس را در حمله به غزه محکوم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016